اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان محقق می‌شود

تبلیغ 180 مبلغ در مساجد شهرستان نهاوند

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: امسال 180 روحانی به عنوان مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد شهرستان نهاوند اقدام به تبلیغ امور دینی می‌کنند.

تبلیغ 180 مبلغ در مساجد شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام حسین گروسی بعد از ظهر امروز در جمع روحانیون و مبلغان شهرستان نهاوند اظهار داشت: از مهمترین وظایف روحانیون آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی در میان آحاد مردم است.

وی با اشاره به ضرورت تبیین احکام شرعی در سطح مساجد افزود: باید زمینه را برای حضور همه افراد به ویژه نسل نوجوانان و جوان در مساجد را مهیا کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند ادامه داد: روحانیون و مبلغان علاوه بر اقامه سه نوبت نماز اقدام به برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی از جمله آموزش قرآن، ترتیل، مفاهیم، تجوید و تفسیر می‌کنند.

وی مساجد را مهمترین پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه اسلامی خواند و ابراز داشت: 180 روحانی و مبلغ در ماه مبارک رمضان به مساجد شهر و روستاهای نهاوند اعزام می‌شوند.

گروسی از وجود 11 خانه عالم در روستاهای نهاوند خبر داد و افزود: با توجه به ضرورت ساخت خانه عالم در سطح روستاها، از افراد توانمند و متمکن درخواست می‌شود در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام/89016/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول