اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز:

غبارروبی مساجد رامهرمز انجام شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز ضمن تقاضا از مردم شهر و روستا به‌منظور غبارروبی مساجد، خواستار آمادگی روحی و معنوی مردم برای ورود به این ماه مبارک و پرفیض شد.

غبارروبی مساجد رامهرمز انجام شود

حجت‌الاسلام محمد جواد حسینوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: یکی از تفاوت‌های عمده ضیافت الهی با ضیافت مردمی در این است که در ضیافتی که از جانب مردم صورت می‌گیرد محور دعوت به سوی طعام است و بهره بردن از آنچه که هست، اما در ضیافت الهی محور، تقوی  ریاضت و مبارزه نفسانی با شهوات و امیال شیطانی مدنظر است.

وی ادامه داد: رمضان، دوره تزکیه، تهذیب و تربیت و ساختن و مقاومت کردن و تحمل کردن و چشیدن است و دریغ که این فرصت بگذرد و کاری نکنیم که خدا را از خویش راضی بگردانیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز تصریح کرد: ضیافت خدای تبارک و تعالی دعوت، و لذات معنوی و روحانی و وارستگی کامل از بت‌های درونی بوده که رسیدن به این مقامات عالیه مقدمه ورود به همان عظمت الهی است.

حسینوند افزود: در این ماه باید تمام حجاب‌های ظلمانی را به حجاب‌های نورانی تبدیل کنیم تا لیاقت ورود به بهشت الهی نصیب سالک الی‌الله شود.

وی در پایان ضمن تقاضا از مردم شهر و روستا به‌منظور غبار روبی مساجد، خواستار آمادگی روحی و معنوی مردم برای ورود به این ماه مبارک و پرفیض شد.

انتهای پیام/72012/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول