اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان در البرز انجام می‌شود

جزءخوانی قرآن کریم در تمام مساجد استان البرز/ اعزام مبلغ به شهرها و روستاهای استان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از جزءخوانی قرآن کریم در تمام مساجد استان البرز و مصلی نماز جمعه کرج همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

جزءخوانی قرآن کریم در تمام مساجد استان البرز/ اعزام مبلغ به شهرها و روستاهای استان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی ظهر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی مناسبی متناسب با این ایام تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقداماتی که برای این ماه تدارک دیده شده است اجرای جزء‌خوانی قرآن کریم در تمام مساجد استان البرز است که امسال در مصلی نماز جمعه کرج نیز این مهم برگزار خواهد شد.

مسعودی با تأکید بر نهادینه فرهنگ قرآن و بیان اهمیت خواندن این کتاب آسمانی به ویژه در ماه مبارک رمضان در بین جوانان افزود: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و نشست‌هایی سعی در ترویج این مهم داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش مبلغان در رسیدن به اهداف مورد نظر اشاره کرد و اظهار داشت: مبلغان در ایام محرم و رمضان اقدامات بسیار مناسبی را در جهت ترویج و نهادینه کردن بسیاری از مسائل اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر انجام داده‌اند، لذا با توجه به اهمیت نقش این مبلغان امسال نیز اعزام مبلغان به روستاها و شهرهای استان را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه با اعزام این مبلغان می‌توانیم بسیاری از پاسخ‌ها و شبهات دینی مردم در حوزه‌های مختلف دینی را پاسخگو باشیم گفت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای نزدیکی به خداوند است لذا باید از این فرصت به دست آمده بهترین استفاده را کرده و برای خودسازی و پاک کردن روح و روان، خود را آماده ورود به این ماه پربرکت نماییم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در بخش دیگر از سخنان خود به هجمه‌های دشمنان در بخش‌های مختلف و به ویژه بخش فرهنگی اشاره کرد و افزود: امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده است لذا با برنامه‌ریزی‌های از قبل تعیین شده در نظر دارد تا جامعه و نسل جوان این کشور را مورد هجمه قرار دهد و با تبلیغات گسترده فرهنگ و باورهای غلط خود را در بین جوامع و به ویژه جوامع اسلامی ترویج دهد.

وی آگاه کردن جوانان از این توطئه دشمنان را مهم ارزیابی کرد و افزود: برای دور شدن از این توطئه دشمن، باید فرهنگ دینی و غنی ایرانی اسلامی را بیش از گذشته در بین نسل امروز ترویج دهیم و آنان را نسبت به اقدامات شوم دشمنان آگاه سازیم.

انتهای پیام/2302/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول