اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پانل تخصصی گردشگری چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌‌گذاری آذربایجان‌شرقی

27 تفاهمنامه سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان‌شرقی امضا شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از امضا و انعقاد 27 تفاهمنامه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان‌شرقی خبر داد.

27 تفاهمنامه سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان‌شرقی امضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این تفاهمنامه‌ها در پانل تخصصی گردشگری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی به امضا رسیدند.

وی با اشاره به ارائه بسته‌ها و طرح‌های مختلف فرصت‌های سرمایه‌گذاری در گردشگری استان افزود: جمع مبالغ این 27 تفاهمنامه با ارزشی بیش از 8 میلیون و 773 هزار و 513 میلیون ریال برآورد شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: این بسته‌های سرمایه‌گذاری در قالب مناطق نمونه گردشگری، روستاهای هدف گردشگری استان، خدمات هتل داری، مجتمع‌های چند منظوره گردشگری، واحدها و تاسیسات گردشگری قابل ارائه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به بهره‌برداران و سرمایه‌گذران و مجتمع‌های رفاهی بین راهی با امکانات مختلف به سرمایه‌گذاران و متقاضیان ارائه شده بود.

دبیر پانل تخصصی گردشگری همایش یادآور شد: در چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آذربایجان شرقی بیش از 300 سرمایه‌گذار و مهمان در پانل تخصصی گردشگری حاضر بودند که کشورهای فرانسه، آمریکا، عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان برخی از مهمانان خارجی این پانل تخصصی را تشکیل می‌دادند.

محمدی همچنین ارائه مقاصد و محورهای گردشگری استان و فرصت‌ها و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در 15 میز و برپایی جلسه پرسش و پاسخ علاقمندان سرمایه‌گذاری با مدیران دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با سرمایه‌گذاری گردشگری در استان را از دیگر بخش‌های پانل تخصصی گردشگری در این همایش عنوان کرد.

لازم به ذکر است، چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران - آذربایجان‌شرقی روزهای 15 و 16 تیر ماه جاری برگزار شد، که پانل تخصصی گردشگری برای ارائه دیدگاه‌ها، طرح‌ها، اظهار علاقمندی و نیز انعقاد قرارداد برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری برگزار شد.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول