اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه سرمایه‌گذاری تولید خودرو کشور آلمان

مزیت‌های منطقه آزاد ارس برای سرمایه‌گذاری قابل توجه است

مدیر گروه سرمایه‌گذاری تولید خودرو کشور آلمان گفت: مزیت‌های منطقه آزاد ارس برای سرمایه‌گذاری قابل توجه است.

مزیت‌های منطقه آزاد ارس برای سرمایه‌گذاری قابل توجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، اریک گونشه در حاشیه برگزاری دومین روز از چهارمین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری آذربایجان ایران در ارس، مشوق‌ها و امتیازهای سرمایه‌گذاری ارائه شده در منطقه آزاد ارس را قابل توجه عنوان کرد.

وی با اظهار شگفتی از استقبال خوب سرمایه‌گذاران از چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی، منطقه آزاد ارس را موقعیت خوبی برای سرمایه‌گذاری دانست و گفت: ارس قابلیت توسعه اقتصادی و حضور در عرصه‌های بین‌المللی را دارد.

گونشه، در رابطه با آمادگی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه تاکید کرد: مطالعه طرح تجاری در خصوص سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی را در برنامه‌های گروه قرار خواهیم داد.

یکی دیگر از سرمایه‌گذاران حاضر در این همایش، مصطفی عبدالرحمن عبدالله رئیس هیئت تجاری اقلیم کردستان عراق بود که از گسترش تعاملات تجاری با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

وی افزود: به واسطه شرایط موجود تعامل‌های تجاری با ایران رو به توسعه بوده و مورد رضایت است.

عبدالرحمن عبدالله در ادامه نکات مثبت جاری در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری آذربایجان را زمینه توسعه روابط اقتصادی با ایران دانست.

چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی با معرفی 408 طرح به ارزش 154 هزار میلیارد ریال از صبح‌ شنبه در تبریز گشایش یافته است و ادامه دارد.

حضور تعدادی از سفرا و نمایندگان خارجی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری کشور، معاون وزیر توسعه ترکیه، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران و مسئولان اقتصادی و تجاری استان‌های مختلف از جمله میهمانان ویژه این همایش دو روزه هستند.

طرح‌های سرمایه‌گذاری مربوط به منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس از صبح امروز 16 تیرماه جاری با معرفی 85 طرح به ارزش 10 هزار میلیارد ریال در پانل‌های منطقه آزاد ارس به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی آغاز شده است.

انتقال دانش روز و فناوری‌های نوین در کنار جذب سرمایه از اهداف برگزاری این همایش عنوان شده است. 

انتهای پیام/60001/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول