اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماهه نخست امسال صورت گرفت

انعقاد 95 قرارداد جدید با سرمایه‌گذاران در نواحی صنعتی استان فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت:‌ در سه ماه نخست امسال 95 قرارداد جدید با متقاضیان برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان منعقد شده است.‏

انعقاد 95 قرارداد جدید با سرمایه‌گذاران در نواحی صنعتی استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی صداقت‌پور به مناسبت هفته صنعت و معدن اظهار داشت: در قالب قراردادهای جدید بیش از 27 هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی این استان به سرمایه‌گذران واگذار شده است.

وی همچنین از بهره‌برداری 18 واحد صنعتی در این مدت خبر داد و افزود: برای بهره‌برداری از این واحدهای صنعتی بیش از 81 میلیون ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته و با فعالیت آنها برای 183 نفر نیز اشتغالزایی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه استان فارس با دارا بودن 67 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب رتبه سوم کشور را در اختیار دارد گفت: از این تعداد 57 شهرک و ناحیه صنعتی در مرحله واگذاری زمین است و فارس در این زمینه نیز عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

صداقت‌پور اضافه کرد: هم‌اکنون یک‌هزار و 526 واحد صنعتی با اشتغالزایی 20 هزار و 740 نفر در شهرک‌های صنعتی فارس در مرحله بهره‌برداری است.

این مسئول ادامه داد:‌ علاوه بر آن حدود یک‌هزار و 400 واحد صنعتی نیز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در مرحله ساخت و ساز قرار دارد.

صداقت‌پور با اشاره به سیاست توسعه کیفی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف تکمیل طرح‌های عمرانی و  زیرساختی در شهرک‌های صنعتی گفت:‌ استان فارس در برخی از شاخه‌های عمرانی و زیرساختی جزو استان‌های برتر کشور است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه ابراز داشت:‌ استان فارس در زمینه شهرک‌ها و نواحی صنعتی دارای زمین؛ عنوان سوم کشور، در زمینه تامین آب عنوان دوم کشور، برق‌رسانی و اجرای شبکه‌های برق عنوان دوم و شهرک‌ها و نواحی صنعتی دارای گاز نیز عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود:‌ همچنین شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بخش امکانات ارتباطی و تلفن و تعداد تصفیه‌خانه‌های فاضلاب به بهره‌برداری رسیده نیز عنوان دوم کشور را در اختیار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه تجهیز شهرک‌های صنعتی فارس به 6 دستگاه ماشین آتش‌نشانی و اطفای حریق، تلاش به منظور تسریع در تکمیل جاده دسترسی شهرک صنعتی بزرگ شیراز و بهره‌برداری از مسجد و مرکز فرهنگی مذهبی در این شهرک صنعتی را از اقدامات اخیر انجام شده در شهرک‌های صنعتی فارس اعلام کرد.

صداقت‌پور بر حمایت همه‌جانبه و گسترده از صنعت‌گران و سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت:‌ در این زمینه از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/2448/ط/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول