اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه خبر داد

اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه بشرویه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه تصریح کرد: طرح نشاط معنوی در دو امامزاده محمد بن اصغر(ع) هوگند و بی‌بی نجمه خاتون (س) مجد در حال اجرا است.

اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه بشرویه

حجت‌الاسلام دادخدا خدایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: طرح نشاط معنوی از طرح‌های مهم فرهنگی در امامزادگان و بقاع متبرکه است که با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان و نوجوانان و تقویت بنیه دینی، اعتقادی و معرفتی آنها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان در راستای تبدیل بقاع متبرکه و امامزادگان به قطب‌ فرهنگی، استفاده از ظرفیت اماکن مقدس، بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، سوق دادن نسل جوان به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی به ویژه حفظ قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان و برنامه‌ریزی در راستای برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و آموزشی و تفریحی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه تصریح کرد: طرح نشاط معنوی در دو امامزاده محمد بن اصغر(ع) هوگند و بی‌بی نجمه خاتون (س) مجد در حال اجرا است و تا 25 مردادماه ادامه دارد.

خدایی افزود: امسال 90 نفر در مقطع ابتدایی و راهنمایی در طرح تابستانی نشاط معنوی در بشرویه شرکت کرده و از برنامه‌های مختلف این طرح بهره‌مند می‌شوند.

رشد 10 درصدی آمار شرکت‌کنندگان در طرح تابستانی نشاط معنوی

وی با اشاره به رشد 10 درصدی آمار شرکت‌کنندگان در طرح تابستانی نشاط معنوی در بشرویه نسبت به سال گذشته گفت: هزینه‌های اجرای این طرح از محل اعتبارات طرح‌های فرهنگی امامزادگان تامین می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه یادآور شد: این طرح ویژه دختران و پسران در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه به صورت تفکیک شده برگزار شده و کلاس‌هایی مانند مباحث قرآنی، مباحث اخلاقی، آموزش آداب اسلامی و اجتماعی، آموزش احکام و بیان داستان‌های زندگانی پیامبران برگزار می‌شود.

خدایی اذعان داشت: برای اجرای طرح نشاط معنوی از یک نفر روحانی و یک مربی حفظ قرآن در این شهرستان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/69006/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول