به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجتالاسلام سید جواد موسویهوایی عصر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: در تبلیغ اثربخش، آگاهی از نوع و نگرش فرهنگی جامعه و شرایط و نیز مخاطبان، نقش کلیدی و محوری دارد.
وی افزود: یکی از اساسیترین رسالتهای مهم مسئولان در برنامهریزی و مدیریت، داشتن نگرشی عمیق و ژرف به میزان آگاهی در مسائل فرهنگی جامعه است.
این مسئول ادامه داد: بی توجهی به مسائل فرهنگی و از نظر دور داشتن باورها و نگرشهای فرهنگی جوامع و تفاوتهای موجود در آنها میتواند شکست سختی بر دستگاه تبلیغ وارد سازد و کارایی آن را محدود یا متوقف سازد.
موسویهوایی بیان داشت: هر کس در هر نقطه از عالم که حضور دارد باید به مقدار درک خود از حق در مسیر تبلیغات دینی گام بردارد.
وی عنوان کرد: 18 تا 24 واحد آموزشی به مبلغان، ائمه جماعات و کانونهای فرهنگی ارائه میشود که در حال حاضر یکهزار و 500 نفر از آنان تحت آموزش هستند.
معاون سازمان تبلیغات اسلامی موقعیت ادارهکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان را در مسائل تبلیغاتی، علمی و پژوهشی، سیاسی و اقتصادی مثبت ارزیابی کرد.
موسویهوایی خاطرنشان کرد: قرار است در سالجاری یک برنامهریزی پنج ساله در زمینه رشد و توسعه آموزشها برای اقشار تأثیرگذار در این استان انجام گیرد.
وی گفت: یکی از سرمایههای سازمان تبلیغات اسلامی در تمام نقاط کشور، اعتماد اجتماعی است چرا که برای همه، این مورد جا افتاده که بد آموزی در این سازمان نخواهد بود.
انتهای پیام/75002/ک20/ث3001