اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی

سلیمانی: سازمان تبلیغات اسلامی سدی در برابر تبلیغات ضداسلامی است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی سدی در برابر تبلیغات غیراسلامی و ضداسلامی است.

سلیمانی:  سازمان تبلیغات اسلامی سدی در برابر تبلیغات ضداسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در آستانه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر دستور امام خمینی (ره) گفت: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی تنها تبلیغ نیست بلکه سازمان دادن به کل روند تبلیغ است.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی اگر محورها، عناصر و اهرم‌هایی را برای پیشبرد اهدافش نداشته باشد کار تبلیغ برایش سخت می‌شود.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: سازمان دادن سخت است، زمانی می‌توان سازماندهی کرد که اضلاع مورد نظر شناسایی شده و مهندسی فرهنگی شوند، همین که سازمان تبلیغات اسلامی همت کرده و به انجام امور مختلف اقدام کرده، جای تشکر دارد.

وی تصریح کرد: باید نیروهای ارزشمند را شناسایی و معرفی کنیم و سازمان تبلیغات باید بتواند جلوی تبلیغات غیراسلامی و ضداسلامی را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان پیرامون نقش علما و مبلغان در جامعه اسلامی عنوان کرد: نقش علما در روشنگری و هدایت جامعه بر بیان حقیقت و تقویت وحدت و همدلی، پرهیز از بیان سخنان غیر واقعی بسیار مهم است.

سلیمانی متذکر شد: علما و روحانیون به عنوان تابلوی گویای اسلام هستند و بیان احادیث اسلامی، شیوه زندگی علمای شیعه و سنی و بیان خدمات نظام مقدس اسلامی با رویکرد تقویت، وحدت و همدلی ضروری است.

انتهای پیام/75002/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول