اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه‌ای

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری قدردانی کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج در بخشی از این بیانیه که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز ارسال شده آمده است، خلق صحنه‌های زیبا و با شکوه در روز جمعه 24 خرداد در پای صندوق‌های اخذ رأی، حقیقتاً یک حماسه سیاسی بود.

تقویم پر رمز و راز انقلاب اسلامی ایران باز به نقطه‌ا‌ی درخشان رسید آنجا که مردمش در میعادگاه 24 خرداد، حماسه‌ای از جنس بدر و خیبر آفریدند و با اشارت مولا و مقتدای خویش، دشمن و بدخواه و کینه‌توز را رسواتر و حقیرتر کردند.

بگذار بوق‌های تبلیغی و شیپورچی‌های وابسته به سیا و موساد هر چه می‌خواهند بگویند و هر چه می‌خواهند به خورد افکار عمومی بدهند، بگذار پرزیدنت روسیاه کاخ سفید ترسش را پشت نعره‌ها مخفی کند، بگذار نتانیاهو و پرز بچه‌کش، خود را دوست مردم ضداسرائیل ایران بدانند.

بگذار شیوخ عرب با الجزیره و العربیه، تا می‌توانند برای اربابان غربی خود خوش رقصی کنند، بگذار…

در ادامه این بیانیه آمده است: اما ایرانی جماعت، مرد عرصه‌های سخت است؛ هر چه صحنه سخت‌تر، سیلی سخت‌تر و هرچه تحریم شدیدتر، تحقیر بیشتر. 24 خرداد، یک روز نبود که با طلوع خورشید آغاز شود و با غروبش پایان یابد، 24 خرداد ریشه در بهمن 57 دارد، در سوم خرداد، در هفتم تیر، در 22 بهمن. و تو خود خوب می‌دانی که این روز را پایانی نیست و این خورشید را غروبی نخواهد بود...

در این بیانیه تأکید شده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، در مقابل این رشادت و استواری ناب سر تعظیم گذاشته و خود را بیش از بیش در پیروی از گفتمان نورانی و مقدس انقلاب اسلامی و مکتب امام(ره) آماده و مهیا می‌دانند و ضمن تشکر و سپاسگزاری از خروش عاشقانه ملت در حماسه 24 خرداد، از همه دست‌اندرکاران می‌خواهد، به پاس قدردانی و همچنین تعمیق و ماندگاری جلوه‌های نورانی این حماسه عزتمندانه، به تولید محتوا در قالب شعر، مقاله، پوستر، متن ادبی، کلیپ، عکس و… و انتشار آن در فضای مجازی بپردازند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در خاتمه این بیانیه آورده است: امید است با این حرکت، در خیل پیروزشدگان عرصه بدر و خیبر قرار گیریم.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول