اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

احیای اندیشه تابناک اسلام از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هدف عمده سازمان تبلیغات اسلامی، احیا و اشاعه اندیشه تابناک اسلام در همه زمینه‌های موردنیاز در معرض دید روشن‌بینانه مردم به ویژه جوانان است.

احیای اندیشه تابناک اسلام از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است

حجت‌الاسلام صفر قربانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس این نهاد اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با حدوث انقلاب و پایه‌گذاری حکومت دینی، جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.

وی افزود: امروز اول تیرماه روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی نام گرفته است و نیز سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی است که این روز را به مبلغان عزیز در سراسر ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی از مسائل و مباحث بنیادین جوامع دینی، مسئله تبلیغ و ترویج دین و مبلغان آن بوده و خواهد بود.

قربانپور تأسیس مراکز اطلاع‌رسانی تخصصی، تبلیغی و دینی، انجام مطالعات راهبردی و بررسی‌های کاربردی در زمینه نیازهای فرهنگی اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و طراحی برنامه‌ها و شیوه‌های تبلیغی نوین و اصلاح و احیای روش‌های سنتی در تبلیغات اسلامی، طرح استمرار روحانی در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان، سیاست‌گذاری، هدایت، برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی در برگزاری هرچه بهتر مراسم و شعائر انقلابی و دینی در کشور با مشارکت تمامی نهادهای مردمی و غیره را از جمله وظایف سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد.

وی اذعان داشت: تبلیغ یعنی رساندن پیام اسلام به آحاد ملت ایران با استفاده از ابزار‌های جدید و سنتی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت تبلیغات در جامعه اسلامی گفت: اهمیت تبلیغات در جامعه کنونی، گسترده است و از صدر اسلام تاکنون بدون تبلیغ و رساندن پیام دینی، رشد اسلام تحقق نخواهد یافت.

قربانپور متذکر شد: جوانان می‌توانند با فکر‌های خلاق خود و استعداد‌ پویایی که دارند تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان را در طراحی فکری برای کار‌های مذهبی در مناسبت‌های مختلف همیاری کنند.

انتهای پیام/75002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول