اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات اسلامی:

توجه به مسائل فرهنگی، رسالت مهم مسئولان در برنامه‌ریزی‌ها است

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: یکی از رسالت‏‌های مهم مسئولان در برنامه‏‌ریزی و مدیریت، داشتن نگرشی عمیق و ژرف در مسائل فرهنگی جامعه است.

توجه به مسائل فرهنگی، رسالت مهم مسئولان در برنامه‌ریزی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام سید جواد موسوی‌هوایی عصر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: در تبلیغ اثربخش، آگاهی از نوع و نگرش فرهنگی جامعه و شرایط و نیز مخاطبان، نقش کلیدی و محوری دارد.

وی افزود: یکی از اساسی‌ترین رسالت‏‌های مهم مسئولان در برنامه‏‌ریزی و مدیریت، داشتن نگرشی عمیق و ژرف به میزان آگاهی در مسائل فرهنگی جامعه است.

این مسئول ادامه داد: بی‏ توجهی به مسائل فرهنگی و از نظر دور داشتن باورها و نگرش‌‏های فرهنگی جوامع و تفاوت‏‌های موجود در آن‏ها می‏‌تواند شکست سختی بر دستگاه تبلیغ وارد سازد و کارایی آن را محدود یا متوقف سازد.

موسوی‌هوایی بیان داشت: هر کس در هر نقطه از عالم که حضور دارد باید به مقدار درک خود از حق در مسیر تبلیغات دینی گام بردارد.

وی عنوان کرد: 18 تا 24 واحد آموزشی به مبلغان، ائمه جماعات و کانون‌های فرهنگی ارائه می‌شود که در حال حاضر یک‌هزار و 500 نفر از آنان تحت آموزش هستند.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی موقعیت اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان را در مسائل تبلیغاتی، علمی و پژوهشی، سیاسی و اقتصادی مثبت ارزیابی کرد.

موسوی‌هوایی خاطرنشان کرد: قرار است در سال‌جاری یک برنامه‌ریزی پنج ساله در زمینه رشد و توسعه آموزش‌ها برای اقشار تأثیر‌گذار در این استان انجام گیرد.

وی گفت: یکی از سرمایه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در تمام نقاط کشور، اعتماد اجتماعی است چرا که برای همه، این مورد جا افتاده که بد آموزی در این سازمان نخواهد بود.

انتهای پیام/75002/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول