اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی فردوس:

پیگیری مطالبات مردم وظیفه منتخبان شوراهاست

رئیس شورای اسلامی شهر فردوس، توجه و پیگیری مطالبات مردمی را وظیفه منتخبان شوراهای اسلامی دانست.

پیگیری مطالبات مردم وظیفه منتخبان شوراهاست

محمدحسین میثمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 وی با تقدیر از حضور پرشور مردم شهرستان فردوس در انتخابات 24 خردادماه گفت: شورای اسلامی شهر فردوس فعال‌تر از گذشته به مطالبات مردم و مسائل مختلف شهرستان رسیدگی می‌کند.

 رئیس شورای اسلامی شهر فردوس توجه به مطالبات مردم را وظیفه منتخبان شوراهای اسلامی دانست و افزود: افرادی که به عنوان اعضای شورا انتخاب می‌شوند باید برای مردم وقت بگذارند و با برنامه‌ریزی برای خدمت بیشتر به مردم و جامعه تلاش کنند.

 میثمی تصریح کرد: برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه و نیز توسعه و آبادانی شهرستان، مردم نیز باید با شورای اسلامی شهر ارتباط تنگاتنگی داشته باشند.

 وی یادآور شد: افرادی که در شورای اسلامی شهر فردوس توسط مردم انتخاب شده‌اند افرادی خدوم، متعهد و پرتلاشی هستند که به دور از جنجال‌های سیاسی، مطالبات مردمی را پیگیری می‌کنند.

 تشکیل کمیته‌های مختلف در شورای جدید

 رئیس شورای اسلامی شهر فردوس با اشاره به آغاز فعالیت شورای اسلامی شهر فردوس از 12 شهریورماه، گفت: با توجه به اینکه شورای جدید هفت نفره است، کمیته‌های مختلفی نظیر کمیته عمران، اجتماعی، فرهنگی، بانوان تشکیل و فعالیت‌های متعددی در هر کمیته اجرا می‌شود.

 میثمی بهبود حمل و نقل درون شهری، ایجاد فضای سبز در اطراف مسجد آیت‌الله غفاری و شهرک ولی عصر، رسیدگی به وضعیت آسفالت شهرک انصار و شهرک بهداری، تامین روشنایی بلوار شهید خورشیدی و بلوار دانشگاه و نیز کاشت گونه‌های جدید نهال در معابر شهرستان را از جمله مطالبات مردم فردوس عنوان کرد.

 وی با اشاره به اینکه اعضای منتخب شورا در ایام تبلیغات انتخابات در مساجد شهرستان حضور یافتند و در جمع مردم مطالبات آنها را جویا شدند،‌ افزود: مردم مطالبات زیادی دارند که شورای جدید با تمام توان و با بهره‌گیری از دانش و فکر اعضای جدید و نیز همکاری مردم این مطالبات را پیگیری می‌کند.

 انتهای پیام/69007/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول