اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

منتخبان شوراها با خدمت صادقانه به اعتماد مردم پاسخ دهند

فرماندار دشتستان گفت: منتخبان شوراها باید با خدمت صادقانه به اعتماد مردم پاسخ دهند و شبانه‌روزی تلاش کنند.

منتخبان شوراها با خدمت صادقانه به اعتماد مردم پاسخ دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ماه رجب و شعبان در مسیر ماه رمضان فرصت مناسبی است که باید از آن برای زنگارزدایی از دل‌ها استفاده کنیم و خود را در مسیر مهمانی خداوند قرار دهیم.

وی افزود: انتخابات 24 خرداد دستاوردهای زیادی برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ دنبال داشت و حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات تجلی اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین‌الملل بود.

فرماندار دشتستان با تبیین روند برگزاری انتخابات در شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 104 نقطه شهرستان دشتستان برگزار شد که مردم 9 شورای شهر و 95 شورای روستایی را انتخاب کردند.

خرمی بیان داشت: در این دور از انتخابات 761 داوطلب برای مشارکت در انتخابات نام‌نویسی کردند که از این میان 729 نفر به رقابت پرداختند و نهایتا با رأی مردم 364 نفر به‌عنوان اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا برگزیده شدند.

وی با اشاره به ترکیب جمعیتی شوراها گفت: از مجموع شرکت کنندگان 49 نفر به شوراهای شهری و 315 نفر نیز به شوراهای روستایی راه یافتند و شاهد شکل‌گیری یک شورای شهری 9 نفره، هشت شورای شهری پنج نفره، 80 شورای روستایی 3 نفره و 15 شورای روستایی 5 نفره بودیم.

خرمی در خصوص میزان مشارکت مردم دشتستان در انتخابات 24 خرداد، ابراز داشت: در شهرستان دشتستان 116 هزار و 532 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت داشتند که از این میان شاهد اخذ 113 هزار و 112 رأی صحیح بودیم.

این مسئول یادآور شد: در انتخابات ریاست جمهوری نیز 119 هزار و 999 نفر مشارکت در شهرستان دشتستان داشتیم که از این میان 115 هزار و 541 رأی صحیح وجود داشت.

خرمی افزود: منتخبان شوراها باید با خدمت صادقانه به اعتماد مردم پاسخ دهند و شبانه‌روزی تلاش کنند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات به ندای رهبری لبیک گفتند و لبخند شادی را بر لبان نائب امام زمان (عج) نشاندند.

خرمی ابراز داشت: امانت‌داری و رعایت قانون مواردی است که رهبری به کاندیداها و مجریان انتخابات گوشزد کرده بودند و به حول و قوه الهی در این دوره به‌طور تمام و کمال شاهد این مساله بودیم.

وی اضافه کرد: رئیس‌جمهور منتخب رئیس‌جمهور همه مردم ایران است و همه باید از ایشان حمایت کنیم و ایشان را در مسیر توسعه و تعالی ایران اسلامی یاری رسانیم.

انتهای پیام/2452/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول