اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر:

نقش منتخبان شوراها در مدیریت کلیدی است/شرکت 97 درصدی بهشهری‌ها در انتخابات

فرماندار بهشهر خطاب به منتخبان انتخابات شوراهای شهرستان بهشهر، گفت: شما در کنار شهرداران و دهیارانی که انتخاب می‌کنید در جمع مدیران شهرستان هستید و نقش شما بسیار مهم و کلیدی است.

نقش منتخبان شوراها در مدیریت کلیدی است/شرکت 97 درصدی بهشهری‌ها در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمد‌تقی نورزاد پیش از ظهر امروز در همایش منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستای بهشهر، اظهار داشت: مردم این شهرستان همانند سایر نقاط کشور به خوبی در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری شرکت کردند.

وی با اشاره به حضور بیش از 97 درصد مردم بهشهر در حماسه سیاسی 24 خرداد، گفت: عده‌ای به‌دلیل بیماری توان آمدن پای صندوق رای را نداشتند و تقاضا می‌کردند صندوق سیار را به درب منازلشان ببریم، اما منع قانونی وجود داشت، اگر این موارد و مواردی نظیر آن را در نظر بگیریم به جرات می‌توان گفت؛ صد در صد مردم بهشهر در انتخابات شرکت کردند.

نورزاد در ادامه، خطاب به منتخبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بهشهر، بیان داشت: شما در کنار شهرداران و دهیارانی که انتخاب می‌کنید در جمع مدیران شهرستان هستید و نقش شما بسیار مهم و کلیدی است.

وی افزود: مردم با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری برای شرکت حداکثری در انتخابات، دِین خود به نظام اسلامی را ادا کردند، مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند و با این حساب، اکنون وظیفه شوراها هم سنگین‌تر شده است.

فرماندار بهشهر، همچنین از همه دست‌اندرکاران انتخابات در شهر و روستای بهشهر به‌دلیل برگزاری انتخاباتی سالم و امن قدردانی کرد.

اهدای لوح سپاس از سوی احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه به منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستای بهشهر، پایان‌بخش این همایش بود.

به گزارش فارس، 342 بهشهری، منتخب مردم در شوراهای شهر و روستا شدند که 215 نفر عضو اصلی و بقیه علی‌البدل هستند.

انتهای پیام/86001/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول