اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان:

خدمت شوراها سبب پیشرفت جامعه به سوی توسعه می‎شود

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: خدمتى که شوراهای اسلامی به مردم مى‌کنند بسیار ارزشمند و رفیع است که سبب پیشرفت و حرکت جامعه به سوی توسعه خواهد شد.

خدمت شوراها سبب پیشرفت جامعه به سوی توسعه می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سید محمدرضا سیدالنگی اظهار داشت: شوراهای اسلامی به عنوان مشاورین امین مردم باید این خدمت را مغتنم شمرده و با انجام وظایف قانونی خود، بسیارى از مشکلات جارى مردم را برطرف کنند.

وی در خصوص جایگاه شوراهای اسلامی اذعان داشت: حل مسائل جاری و روزمره مردم از اثرات انتخاب افراد شایسته و اصلح برای عضویت در شوراهاست که سبب افزایش «اعتماد عمومی» می‎شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان همچنین در خصوص اهمیت شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: شورا بهترین جلوه‌گاه مشارکت مردم در مدیریت شهری و روستایی است و حضور و فعالیت شورایی کارآمد است که سبب رفع بسیاری از تنگناها و مشکلات شهرها و روستاها خواهد شد.

سیدالنگی در ادامه تصریح کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نامگذاری شده است حضور گسترده کاندیداها در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی را شاهد بودیم که این نمونه بارز مردم‎سالاری دینی در جامعه بالنده ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه کاندیداهای عضویت در شوراها با حضور پررنگ در عرصه انتخابات ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی و با رعایت قانون و مقررات از هرگونه اقدامی که شائبه سوء استفاده از جایگاه شورا را در پی‌داشته باشد خودداری کردند، اظهار امیدواری کرد: با همت و تلاش همه مردم و اعضای منتخب شوراهای اسلامی، شاهد پیشرفت‎های قابل توجه و در خور شان ملت بزرگ ایران باشیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان افزود: به اغتنام فرصت، از زحمات و تلاش‎های خالصانه همه اعضا شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و تشکر می‎کنم و از پیشگاه خداوند بزرگ، پاداش دنیا و آخرت را برای این عزیزان خواستارم و برای منتخبین جدید نیز آرزوی موفقیت‎های روزافزون دارم.

انتهای پیام/2307/ط/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول