اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر خمینی‌شهر:

تخصص‌گرایی در شورای شهر جایگزین شهرت شود

رئیس شورای اسلامی شهر خمینی‌شهر گفت: تجدید‌نظر در قوانین ثبت‌نامی شوراها به منظور جایگزینی تخصص‌گرایی به جای شهرت در شورای شهر ضرورت دارد چراکه این موضوع در راستای بهتر اداره کردن شهر و روستا‌ها تأثیر بسیاری دارد.

تخصص‌گرایی در شورای شهر جایگزین شهرت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اسدالله کریمی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی استان گفت: ضمن احترامی که برای تمام ورزشکاران قائل هستم، انتخاب چندین ورزشکار برای شورای شهری همچون تهران و افراد صاحب شهرت و نه تخصصی در استان‌های دیگر نشان می‌دهد که باید به صورت جدی در قوانین ثبت‌نامی شوراهای شهر و روستا تجدیدنظر شود.

وی با بیان این‌که شورا مغز متفکر شهر محسوب می‌شود، ادامه داد: با ورود شخصی بدون تجربه در امور شهری به شوراها مشکلاتی ایجاد می‌شود چراکه این فرد باید در کمیسیون‌های مختلف شورا شرکت و تصمیم‌گیری کنند اما به دلیل این‌که این فرد تنها با تکیه بر شهرت وارد شورا شده مشکلات مختلفی به‌وجود می‌آید.

رئیس شورای شهر خمینی‌شهر تصریح کرد: در این زمان برخی اعضای شورای شهر در حالی در کمیسیون‌های شهری شرکت می‌کنند که اطلاع درستی از مبانی آن نداشته و به دلیل کمبود اطلاعات، نداشتن تجربه و صلاحیت در ارتباط با مسایل شهری و حقوقی مورد تمسخر واقع می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به این مسایل، تجدید‌نظر در قوانین ثبت‌نامی شوراها به منظور جایگزینی تخصص‌گرایی به جای شهرت در شورای شهر ضرورت دارد چراکه این موضوع در راستای بهتر اداره کردن شهر و روستا‌ها تأثیر بسیاری دارد.

انتهای پیام/63008/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول