اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده مردم

لامرد چهره عاشورایی به خود گرفت

با ورود درب گلدسته‌های حرم مطهر امام حسین (ع) و صندوقچه حرم مطهر امام حسن عسکری (ع) و حضور گسترده مردم، شهرستان لامرد چهره عاشورایی به خود گرفت.

لامرد چهره عاشورایی به خود گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سه روز است که هوای آفتابی و گرم شهرستان لامرد حال و هوای عاشورایی به خود گرفته و در هر کوی و برزن، پیر و جوان، کوچک و بزرگ، مرد و زن سر پا ایستاده‌اند و چشمان گریان آنان و بغض‌های در گلوله مانده خبری از ورود کاروانی را می‌دهد.

کاروانی که بوی کربلا می‌دهد و یاد از عاشورا و حسین‌ابن علی (ع) دارد.

پس از سه روز کاروان درب گلدسته‌های حرم مطهر امام حسین (ع) و صندوقچه حرم مطهر امام حسن عسکری (ع) امروز وارد شهر لامرد شد و مورد استقبال باشکوه مردم خونگرم و ولایتمدار این شهر قرار گرفت.

از چند ساعت قبل از ورود این کاروان به لامرد مردم این شهر در عین حال گرمای شدید هوا در کنار خیابان‌ها و بلوارهای اصلی ایستاده بودند به طوری که فراوانی جمعیت باعث توقف این کاروان در نقاط مختلف شد.

مراسم ویژه این کاروان بزرگ و معنوی نیز با تجمع بزرگ مردم عاشورایی شهر در گلزار شهدای مرکزی لامرد برگزار شد.

 

مسئول ستاد باسازی عتبات عالیات شهرستان لامرد در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با همکاری ویژه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس درب گلدسته‌های حرم مطهر امام حسین (ع) و صندوقچه حرم مطهر امام حسن عسکری (ع) پس از استقبال باشکوه در بخش‌های علامرودشت، اشکنان، چاهورز و مرکزی لامرد و همچنین بخش بیرم لار وارد شهر لامرد شد.

عبدالله حیدری پور ادامه داد: این درب گلدسته و صندوقچه در سه ماه آینده به کربلای معلی منتقل و نصب می‌شود.

انتهای پیام/2448/س40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول