اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رایحه خوش خدمت در روستاها

نماینده و شورای اداری جیرفت به روستاهای ساردوئیه و جبالبارز رفتند + تصاویر

در راستای بررسی و رفع مشکلات مردم، تعدادی از اعضای شورای اداری جیرفت به همراه نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از روستاهای بخش‌های ساردوئیه و جبالبارز شمالی بازدید کردند.

نماینده و شورای اداری جیرفت به روستاهای ساردوئیه و جبالبارز رفتند + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، در راستای بررسی و رفع مشکلات مردم، نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، معاون برنامه‌ریزی فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان جیرفت روز سه‌شنبه 12 تیرماه جاری از روستاهای بخش ساردوئیه بازدید کردند.

در این بازدید یک‌روزه جمعی از مسئولان اداره‌های مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، امور آب شهری و روستایی و همچنین شهردار، بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر ساردوئیه نماینده را همراهی کردند که در این بازدید مردم مشکلات خود را بیان کردند و مسئولان هم قول پیگیری در حد توان و امکانات را دادند.

همچنین در این بازدید مسئولان برای بررسی بیشتر مشکلات مردم در روستاهای نصیرآباد، سه‌دران و آخرک از توابع بخش ساردوئیه حضور یافتند.

همچنین در روز چهارشنبه 13 تیرماه جاری در راستای بررسی و رفع مشکلات مردم روستا نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد به همراه معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، رؤسای اداره‌های مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، امور برق و امور عشایر و همچنین جمعی از مسئولان منطقه به بخش جبالبارز شمالی سفر کردند.

در این سفر یک‌روزه مسئولان از روستاهای فاشکوه، گمین، توت و ... بازدید کردند و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفتند و برای پیگیری و رفع مشکلات آن‌ها در حد توان و امکانات قول مساعد دادند.

 

 

انتهای پیام/80010/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول