اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کارخانه‌ تعاونی نگین رفسنجان:

اغلب کارگران تولیدی کرمان غیربومی هستند

مدیر کارخانه تعاونی کیک و کلوچه نگین رفسنجان گفت: در مجموعه‌های صنعتی و تولیدی استان کرمان اغلب کارگران غیر بومی مشغول به کار هستند.

اغلب کارگران تولیدی کرمان غیربومی هستند

مجید میرزایی در حاشیه بازدید خبرنگاران از کارخانه کیک و کلوچه نگین رفسنجان در گفت‌‌‌‌‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه در بخش تولید کیک و کلوچه کارخانه‌های زیادی فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: بازار رقابتی سختی در این زمینه در کشور وجود دارد‌ که امکان شکست حریفان و حذف آنان از چرخه تولید این محصولات است.

وی ‌ابراز داشت:‌ 30 کارگر در این واحد تولیدی در حال فعالیت هستند و اگر در کسب و کارمان رونقی باشد و بتوانیم از تمام ظرفیت تولیدی خود استفاده کنیم تا 100 کارگر را نیز می‌توانیم در اینجا مشغول به کار کنیم.

میرزایی افزود: از دیگر استان‌ها افرادی هستند که ظرفیت‌های ایجاد اشتغال در استان کرمان را گرفته‌اند‌ و در مجموعه‌های صنعتی و تولیدی استان کرمان اغلب کارگران غیر‌بومی مشغول به کار هستند،‌ واحد ما در حال حاضر یک شیفت کاری دارد در حالی که قابلیت اداره سه شیفت کاری را داریم.

وی با انتقاد از مجوزهای بی‌رویه صنعتی به برخی افراد تصریح کرد: بدون حساب و کتاب مجوزهایی برای فعالیت صنایع داده می‌شود در حالی که همان صنایع موجود به صورت کامل از خدمات سازمان صنایع معادن بهره‌مند نمی‌شوند.

میرزایی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکل ما تهیه‌ روغن کارخانه است، گفت: به دلیل عدم ثبات قیمتی در بازار کارخانجات و واحدهای صنعتی مانند ما را دچار مشکلاتی کرده است.

مدیر کارخانه‌ کیک و کلوچه نگین رفسنجان بیان داشت: واحد تولیدی ما برای تولید اقلام و نیازهایی مانند شکر و روغن و دیگر مواد گاها دچار مشکلاتی شده است‌‌ تا چندی پیش با وجود قیمت‌های مختلف برای شکر برای تامین این ماده با مشکلاتی مواجه بودیم که با کمک سازمان صنعت و معدن و تجارت در حال حاضر شکر کیلویی یک هزار و 300 تومان دریافت می‌کنیم.

انتهای پیام/‌80018/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول