اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر قزوین:

مشکلات بیمه کارگران ساختمانی در قزوین برطرف شود

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مسئولان مربوطه مشکلات بیمه کردن کارگران ساختمانی را در استان قزوین برطرف کنند.

مشکلات بیمه کارگران ساختمانی در قزوین برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مریم نخستین عصر امروز در نشست شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به طرح مجلس شورای اسلامی مبنی بر برطرف کردن بیمه کارگران ساختمانی اظهار داشت: متأسفانه این برنامه به درستی در استان قزوین انجام نمی‌شود.

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: بیمه کردن کارگران ساختمانی از برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه بیشتر کارگران ساختمانی در استان قزوین بیمه ندارند، بیان کرد: با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توان این مشکل را به نحو مطلوبی برطرف کرد.

 زندان چوبیندر به محل جدید انتقال می‌یابد

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه زندان چوبیندر از معضلات این ناحیه است، اذعان داشت: ساکنان این منطقه از وجود این زندان ناراحت هستند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: قرار بود با احداث زندان جدید زندان چوبیندر به محل دیگری منتقل شود که متأسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

نخستین با اشاره به اینکه زندان جدید با هدف مرکز آموزشی از اعتبارات ملی ساخته می‌شود، ابراز داشت: اگر بودجه این پروژه با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان قزوین سریع‌تر محقق شود مسئولان مربوط می‌توانند عملیات اجرایی آن را شروع کنند.

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: با احداث زندان جدید و انتقال زندان چوبیندر به این محل می‌توان معضلات شهر چوبیندر را به نحو مطلوبی برطرف و با این اقدام مردم این ناحیه را نیز خوشحال کرد.

 توسعه شهری در گرو جذب سرمایه‌گذار در شهرداری قزوین

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه شهرداری قزوین در چند سال گذشته اقدامات بسزایی را در توسعه این شهر انجام داده است، بیان کرد: برخی از افراد با هدف تخریب کردن، عملکرد این نهاد را به نادرستی نقد می‌کنند که این کار درستی نیست.

وی با اشاره به اینکه جذب سرمایه‌گذار در توسعه شهر قزوین از اهمیت بسزایی برخوردار است، ابراز داشت: این نهاد باید برای فراهم کردن امکانات رفاهی، تفریحی و عمرانی سرمایه‌گذار جذب کند تا توسعه شهری در کوتاه‌ترین زمان تحقق یابد.

خورشیدی اذعان داشت: شهرداری قزوین با هدف جذب درآمد پایدار برج‌ها و ساختمان‌هایی را در این شهر احداث می‌کند تا بتواند بخشی از هزینه‌هایش را تامین کند که این اقدام به نظرم مطلوب است.

انتهای پیام/77009/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول