اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی خبر داد

فعالیت بیش از 200 واحد صنعتی در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر بیش از 200 واحد صنعتی و تولیدی در مناطق مختلف آذربایجان غربی مشغول فعالیت هستند.

فعالیت بیش از 200 واحد صنعتی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده پیش از ظهر امروز در بازدید از شرکت صنایع غذایی اروم‌آدا، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 200 واحد صنعتی و تولیدی در مناطق مختلف آذربایجان غربی مشغول فعالیت هستند، به طوری‌که کارگروه توسعه کشاورزی استان نیز در راستای تقویت صنعت کشاورزی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در کارگروه توسعه کشاورزی مسائل و دغدغه‌های واحدهای مختلف تولیدی به بحث و نظر گذاشته می‌شود، ادامه داد: حمایت از فعالان صنعت کشاورزی و صنایع تبدیلی یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت است، که در این راستا گام برداشته می‌شود، تا به این ترتیب ظرفیت‌های نهفته در این حوزه به بهره‌برداری برسد.

جلال‌‌زاده با تاکید بر ظرفیت بالای این استان در زمینه تولید میوه و محصولات مختلف کشاورزی، اظهار داشت: وجود واحدهای تولیدی مختلف در این زمینه خود گویای استعدادهای منطقه است، که باید به طور مستمر و بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

استاندار آذربایجان غربی یکی از عوامل موثر در رکود صنعت کشاورزی را فعال نبودن صنایع تبدیلی عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های مختلف اجرایی، بانک‌های عامل و مسئولان باید برای هموار کردن مسیر فعالیت و رفع مشکلات اقداماتی جدی انجام دهند.

انتهای پیام/61002/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول