اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر:

صنایع دستی زندانیان باید به‌صورت تخصصی باشد

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر گفت: صنایع دستی زندانیان باید به‌صورت تخصصی و با ظرافت خاص باشد.

صنایع دستی زندانیان باید به‌صورت تخصصی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد حیدری صبح امروز در بازدید از زندان دشتستان اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت زندانیان و کاهش مشکلات زندان‌ها و ایجاد تسهیلات برای آنها امری مهم و مورد توجه است.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر خاطر نشان کرد: رویکرد ما این‌ است که بتوانیم از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تمام دستگاه‌های آموزشی، حرفه‌آموزی و فرهنگی و آموزش عالی استان استفاده کنیم تا بتوانیم شاهد رشد و تعالی امورات و برنامه‌های اصلاحی و تربیتی درون زندان‌ها باشیم و به اهداف عالی و آرمانی اصلاحی و تربیتی سازمان زندان‌ها دست یابیم.

حیدری گفت: هر نوع آموزش و حرفه‌آموزی درون زندان‌ها باید هدفمند و با برنامه‌ریزی مدون و منظم باشد چرا که اگر با این روش جلو برویم تمام محصولات زندانیان چه در بازار داخل و خارج می‌تواند به فروش برسد و منبع درآمد خوبی برای خود و خانواده‌هایشان باشد.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر همچنین خواستار نظم و ظرافت خاص همراه با دقت در کار صنایع دستی زندانیان شد و تاکید کرد: صنایع دستی زندانیان باید به‌صورت تخصصی و با ظرافت خاص باشد.

وی با اشاره به روند ساخت اردوگاه کاردرمانی اظهار داشت: با افتتاح این اردوگاه حدود 400 نفر از مددجویان با جرائم مواد مخدر از زندان‌های استان بوشهر به این اردوگاه انتقال می‌یابد و از طرفی جرائم مواد مخدر در زندان‌های استان جمع‌آوری می‌شود.

حیدری بیان کرد: با افتتاح این طرح مهم و ارزشمند طبقه‌بندی زندانیان به نحو احسن اجرا خواهد شد و امیدوار هستیم در تامین اعتبار برای افتتاح و تامین نیروی انسانی اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/2452/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول