اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نیر:

مقاوم‌سازی 400 واحد مسکن روستایی در نیر

فرماندار شهرستان نیر گفت: مقاوم‌سازی 400 واحد مسکن روستایی در شهرستان نیر شروع شده که امیدواریم با پرداخت تسهیلات در مراحل مختلف شاهد تکمیل و به بهره‌برداری رساندن این واحدها باشیم.

مقاوم‌سازی 400 واحد مسکن روستایی در نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر فخرالدین زاهد عصر امروز در جلسه ستاد مسکن روستایی شهرستان نیر اظهار داشت: ما 100 درصد سهمیه سال 91 را برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی کردیم تا جذب اعتبارات صورت بگیرد که برای این امر رایزنی‌هایی را نیز با بانک‌های عامل انجام دادیم تا کار با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.

وی از کسب رتبه ممتاز این شهرستان در بخش مقاوم‌سازی در مساکن روستایی خبر داد و تصریح کرد: ما به تمام تعهدات خود در هفت سال گذشته عمل کردیم و امسال نیز مصمم هستیم با ابلاغ سهمیه سال 92 کار اجرایی را در فصل کاری انجام داده و به سرانجام برسانیم.

زاهد با تأکید بر آمادگی بانک‌های عامل برای ارائه تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی در سال‌جاری خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم امسال این مهم را با حداکثر سرعت به مرحله اجرا برسانیم.

این مسئول خواستار همکاری روستاییان با اجرای این طرح شد و اضافه کرد: در صورت همکاری روستاییان طرح مقاوم‌سازی مسکن به سرعت پیشروی کرده و منافع آن نیز متوجه خود روستاییان می‌شود.

وی بیان کرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی استان اردبیل و واقع شدن آن بر روی گسل زلزله، مقاوم‌سازی مسکن روستایی جزء ضروریت‌های عمرانی در منطقه است که استاندار اردبیل نیز بر این امر تاکید فراوانی دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان نیر در ادامه یادآور شد: امروز بیش از هر زمان دیگر به اجرای طرح‌های مقاوم‌سازی، عمران و آبادانی روستاها نیاز داریم چرا که بخش عظیمی از تولیدات کشور به همت روستاییان به سرانجام می‌رسد.

زاهد گفت: در دولت نهم و دهم کارهای زیربنایی عظیمی در بخش کشاورزی صورت گرفته و همچنان نیز امیدواریم این کارها با ظرفیت مناسب ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/62004/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول