اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

مشارکت 80 درصدی مردم شهر هیر لبیک به ندای رهبری فرزانه انقلاب بود

فرماندار اردبیل گفت: خلق حماسه 80 درصدی مردم هیر در انتخابات سپری شده نشان از لبیک واقعی آنها به ندای رهبری فرزانه انقلاب در خلق حماسه سیاسی بود.

مشارکت 80 درصدی مردم شهر هیر لبیک به ندای رهبری فرزانه انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جلسه بررسی مسایل و مشکلات بخش هیر در مسجد جامع این بخش که با حضور آحاد مردم برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان و بدخواهان این نظام که برای انقلاب اسلامی ایران و حرکت‌های اصیل آن برنامه‌های شومی ریخته بودند با مشارکت گسترده مردم در 24 خرداد به شدت شرمسار شدند و نتوانستند آن‌گونه که دوست داشتند اهدافشان را عملیاتی کنند.

وی این زمین‌گیر شدن دشمنان را نتیجه بصیرت و اوج قدرت‌نمایی ملت ایران در عرصه سیاسی و خلق حماسه عظیم و گسترده در این صحنه توصیف کرد و افزود: مسئولان وظیفه سنگینی در قبال مردم دارند و این بار وظیفه خطیر مسئولان است که مردم را در خلق حماسه اقتصادی همراهی کرده و زمینه عقب‌نشینی دشمن را فراهم کنند.

دبیر با بیان اینکه در سال‌های اخیر مردم هوشیار ایران در تمام صحنه‌ها به دشمنان قسم خورده درس‌های تاریخی داده و زمینه عقب‌نشینی آنها را فراهم کردند، گفت: دشمنان امروز در اوج یأس و ناامیدی خود را به هر دری می‌زنند تا شاید از گردابی که خودشان فراهم کرده‌اند، رهایی پیدا کنند اما قطعاً در این منجلاب گرفتار می‌آیند.

این مسئول در ادامه ضرورت حل مشکلات و دغدغه‌های مردم منطقه را ضروری اعلام کرد و ادامه داد:‌ در همین زمینه با حمایت مسئولان استانی و شهرستانی یک میلیارد تومان اعتبار به این بخش اختصاص یافته تا کارهای اجرایی و عمرانی به سرعت و با دقت نظر انجام شود.

وی تصریح کرد: هر چند کشاورزان ما در ماه‌های گذشته از محل بارش‌های سنگین باران خسارت‌های هنگفتی را دیده‌اند که قطعاً با همراهی و همکاری بیمه محصولات کشاورزی بخشی از این خسارت جبران می‌شود اما در تلاش هستیم از راه‌های دیگر این مشکلات و نارسایی‌ها را به حداقل برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد مردم منطقه با تلاش و جدیت در امر تولید و اشتغالزایی بهتر و بیشتر گام‌های جدی برداشته‌اند و قطعاً مسئولان را در تحقق حماسه اقتصادی یاری می‌کنند.

دبیر همچنین بر حل مشکلات مردم منطقه تاکید کرد و خواستار تأمین نیازمندی‌های روستاییان به ویژه در بخش کشاورزی و رفع نیازمندی‌ها در این حوزه شد.

انتهای پیام/62003/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول