اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری زنجان:

جوانان بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند

مدیرکل سیاسی استانداری زنجان گفت: جوانان بیشترین مشارکت را در انتخابات 24 خرداد داشتند.

جوانان بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور پرشور مردم و به ویژه جوانان برگزار شد.

وی حضور جوانان را بسیار قابل توجه عنوان کرد و افزود: نسل جوان انقلاب در تعیین سرنوشت خود حساسیت زیادی را نشان داده‎اند.

مدیرکل سیاسی استانداری زنجان با بیان اینکه در 674 روستای استان انتخابات انجام شده است، یادآور شد: همچنین انتخابات در 19 شهر استان نیز به شکل مناسبی برگزار شده است.

وی به روند برگزاری انتخابات در سطح استان اشاره کرد و گفت: همه مراحل قانونی برای برگزاری یک انتخابات پرشور و حماسی در سطح استان به خوبی انجام شد.

کاظمی با بیان اینکه صحت انتخابات در مرحله انجام نهایی قرار دارد، افزود: هیئت‎های نظارت و اجرایی انتخابات اقدامات لازم در مورد تایید صحت انتخابات را انجام داده‎اند و مراحل نهایی آن نیز در دست اقدام است.

مدیرکل سیاسی استانداری زنجان حضور حماسی مردم استان در انتخابات را یادآور شد و تاکید کرد: مردم استان زنجان نسبت به آینده سیاسی کشور حساسیت زیادی دارند.

وی با بیان اینکه حساسیت مردم استان به آینده سیاسی کشور موجب تحقق حماسه سیاسی شد، افزود: مردم استان منویات مقام معظم رهبری در مورد حماسه سیاسی در انتخابات را محقق کردند.

کاظمی تحقق حماسه سیاسی را برگ زرینی در تاریخ انتخابات کشور عنوان کرد و یادآور شد: این رخداد مهم تاریخی در انتخابات کشور جاودانه خواهد ماند.

مدیرکل سیاسی استانداری زنجان حماسه سیاسی را مدیون رهبری قدرتمندانه مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: مردم و رهبری در کنار یکدیگر حماسه مهمی را در سطح کشور رقم زدند.

وی با بیان اینکه باید نسبت به تحقق حماسه اقتصادی نیز تلاش کرد، افزود: بعد از تحقق حماسه سیاسی باید نسبت به تحقق حماسه اقتصادی در کشور تلاش کرد.

کاظمی تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی را با وجود مردم مومن ایران قابل دسترس عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود چنین مردم نجیب و مومنی تحقق هرگونه حماسه‎ای در کشور قابل دسترس و سهل است.

انتهای پیام/73007/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول