اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات فوتسال داخل سالن زنان آسیا

بانوی فوتسالیست قزوینی در بازی فینال درخشید

بانوی فوتسالیست قزوینی به همراه تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان راهی دیدار نهایی مسابقات فوتسال داخل سالن زنان آسیا شد.

بانوی فوتسالیست قزوینی در بازی فینال درخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان که فاطمه اعتدادی بانوی ملی پوش استان را در اختیار دارد، در جریان دیدار نیمه‌نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی زنان آسیا مقابل تیم اندونزی قرار گرفت و با شکست این تیم، راهی دیدار نهایی شد.

بانوان فوتسالیست تیم ملی کشورمان در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه سنگین چهار بر یک از سد تیم اندونزی عبور کردند تا ضمن اینکه مدال نقره خود را در این مسابقات قطعی کرده باشند، برای نخستین بار جواز حضور در دیدار نهایی این رقابت‌‌ها را کسب کنند.

گرچه اعتدادی نتوانست در دیدار مقابل اندونزی برای تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان گل‌زنی کند، اما به طور کل نباید از نقش بازی‌های تأثیرگذار این بازیکن قزوینی برای تیم ملی بانوان فوتسال کشورمان به راحتی عبور کرد.

این بانوی فوتسالیست قزوینی در بازی نخست تیم ملی بانوان کشورمان مقابل تیم مالزی که با برتری شش بر یک ملی پوشان ایرانی به ثمر رسید، موفق شد گل سوم تیم کشورمان را مقابل این تیم جنوب‌شرقی آسیا به ثمر برساند.

اعتدادی با توجه به شم گل‌زنی و استفاده از تجربه و انگیزه بالای خود قطعا می‌تواند در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی فوتسال زنان آسیا، عصای دست کادر فنی از جمله شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی باشد.

این بانوی فوتسال استان که در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور عنوان سومین گل‌زن لیگ را به خود اختصاص داد، در دو فصل گذشته این مسابقات با شایستگی عنوان بهترین گل‌زن لیگ‌های ششم و هفتم لیگ برتر را از آن خود کرد.

به هر حال تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی فوتسال داخل سالن زنان آسیا چه قهرمان و یا نایب‌قهرمان شود، مهم‌ترین نکته آن افتخاری بزرگ برای فاطمه اعتدادی بانوی فوتسالیست قزوینی و این رشته ورزشی در سطح بانوان استان است.

انتهای پیام/77004/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول