اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شود

گلایه‌های یک سرمربی فوتسال بانوان

سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرستان سقز با اشاره به مشکلات مالی موجود در راه پیشرفت این ورزش خواستار حمایت مسئولان سقز از تیم‌های فوتسال شد.

گلایه‌های یک سرمربی فوتسال بانوان

فاطمه امیرتومانی در گفتگو با خبرنگار فارس در سقز با ابراز نارضایتی از حمایت نشدن تیم فوتسال سقز اظهار کرد: تیم سقز بدون حامی مالی و  تنها به لطف تلاش و همکاری مربیان و برخی بازیکنان در هیات فوتبال شهرستان برای مسابقات استانی آماده شد.

وی  با بیان اینکه بی‌توجهی مسئولان به گونه‌ای بود که  این تیم برای رفتن به شهرهای مختلف از ماشین‌های شخصی و هزینه مربیان و بازیکنان استفاده می‌کرد خاطر شان کرد: جا دارد توجه بیشتری به چنین تیم‌هایی از جانب مسئولان و هیات فوتبال شهرستان صورت پذیرد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سقز تصریح کرد: با وجود نبود حمایت مالی از بانوان ورزشکار سقزی، شاهد افتخارآفرینی بازیکنان فوتبالیست این شهرستان بوده‌ایم به گونه‌ای که چندین فوتسالیست، بانوی سقزی از جمله کویستان خسروی در رده‌های مختلف به اردوهای ملی راه یافته‌اند.

فاطمه امیرتومانی با تأکید بر اینکه در صورت حمایت باشگاه‌های دارای تمکن مالی، فوتسال بانوان رشد چشمگیری خواهد داشت، تصریح کرد: تیم فوتسال بانوان از سال 79 فعالیت خود را در 4 رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آغاز کرده و در این مدت موفق به کسب عناوین کشوری و استانی شده است.

وی افزود: برای کسب موفقیت‌های بیشتر در کنار تلاش بازیکنان و نگاه مثبت مسئولان به ابزار و امکانات لازم نیاز است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سقز از حضور نماینده این شهرستان در لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های استان خبر داد و افزود: برای شرکت در رقابت‌های لیگ فوتسال بانوان استان، علاوه بر تیم شهرستان سقز 8 تیم دیگر هم اعلام آمادگی کرد‌ه‌اند.

امیرتومانی گفت: در مسابقه این هفته و در دور نخست تیم‌های پیروزی کامیاران، شهرداری سنندج ب و نماینده سقز به میزبانی شهرستان کامیاران به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی افزود: 2 تیم برتر گروه‌های الف و ب به مرحله نهایی این مسابقات که بعد از پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سقز در پایان خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر  و با همکاری انجمن همیاران سلامت و امور بانوان فرمانداری شهرستان سقز، یک‌دوره رقابت فوتسال در سالن بانوان این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/79010/ج40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول