اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هئیت فوتبال گناباد خبر داد

برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در گناباد در 3 رده سنی

رئیس هئیت فوتبال گناباد گفت: با هدف پرورش روحیه پهلوانی، تقویت روحیه احترام به پیشکسوت و توسعه بازی جوانمردانه مسابقات فوتسال جام رمضان در گناباد برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در گناباد در 3 رده سنی

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علیرضا راهواره ظهر امروز در جمع  خبرنگاران اظهار داشت: با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی فوتسال شهرستان، فراهم‌سازی محیط سالم و مناسب در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و ایجاد زمینه جذب اسپانسر مالی در جهت تقویت ورزش قهرمانی در شهرستان، مسابقات فوتسال جام رمضان در گناباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات در سه رده بزرگسالان (آزاد)، جوانان و پیشکسوتان برگزار می‌شود، افزود: متولدین اول فروردین 1354 به پایین می‌توانند در قالب تیم پیشکسوتان با دیگر تیم‌ها این رده رقابت کنند و متولدین اول فروردین 1374 به بالا می توانند در رده جوانان شرکت کنند.

راهواره ادامه داد: تیم‌ها باید تا ساعت 19 روز یک شنبه 16 تیر ماه جاری لیست اسامی خود را تحویل دهند که در این لیست حداقل نام شش نفر و حداکثر 10 نفر به عنوان بازیکن باید درج شود که به همراه یک نفر مربی و یک سرپرست جمعا 12 نفر می‎شوند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان گناباد در مورد هزینه ثبت نام تیم‎ها گفت: حق ثبت نام برای رده بزرگسالان 300 هزار تومان و جوانان و پیشکسوتان 200 هزار تومان است.

وی در مورد افزایش حق ثبت نام نسبت به سال گذشته گفت: با افزایش حق ثبت نام حتما کیفیت تیم‎های شرکت کننده بالا می‎رود، گرچه ممکن است که تعداد تیم‌های شرکت کننده کاهش یابد، چون وقتی هزینه ثبت نام کم باشد، معمولا تیم‌های زیادی شرکت می‌کنند که سطح کیفی مسابقات تنزل می‌یابد و مشکلات دیگری نیز به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: جایزه تیم‌های برتر نیز تقریبا نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، به این ترتیب که به تیم قهرمان رده بزرگسالان یک میلیون تومان جایزه نقدی تعلق می‌گیرد و تیم‌های دوم و سوم این رده نیز به ترتیب 500 و 250 هزار تومان جایزه نقدی دریافت می‌کنند.

راهواره ادامه داد: در رده جوانان تیم اول 600 هزار تومان، تیم دوم 400 هزار تومان و تیم سوم 200 هزار تومان جایزه نقدی دریافت می‌کند و به تیم‌های برتر پیشکسوتان نیز جوایزی نفیس با نظر کمیته پیشکسوتان اهدا می‎شود.

انتهای پیام/70005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول