اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی زیر 16 سال

فوتسالیست قمی کاپیتان تیم ملی در مسابقات دانش‌آموزان جهان شد

بازیکن آینده‌دار فوتسال استان قم به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان جهان انتخاب شد.

فوتسالیست قمی کاپیتان تیم ملی در مسابقات دانش‌آموزان جهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کاروان تیم ملی فوتسال دانش‌آموزان کشورمان روزهای میانی هفته آینده در حالی ایران را به مقصد مسابقات فوتسال قهرمانی دانش‌آموزان جهان ترک می‌کند که این رقابت‌ها در قاره سبز برگزار می‌شود.

در واقع میزبان رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانش‌آموزان جهان کشور کرواسی است و این کشور از 24 تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها از قاره‌های مختلف دنیا میزبانی می‌کند تا قهرمان فوتسال دانش‌آموزان دنیا در سال 2013 معرفی شود.

این در حالی است که فوتسال ایران به عنوان قدرت اول قاره کهن و همچنین به عنوان پرافتخارترین تیم حاضر در آسیا که در رده بندی فدراسیون جهانی همواره رتبه‌ای تک رقمی در بین تیم‌های برتر فوتسال جهان داشته، یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود.

فوتسالیست‌های کشورمان پیش از این سابقه درخشش در مسابقات فوتسال قهرمانی دانش‌آموزان جهان را دارند و امسال نیز تلاش می‌کنند با درخشش خود در مقابل حریفان مطرح خارجی شرکت کننده در بازی‌های جهانی به عنوان شایسته و درخور شأن فوتسال کشور دست یابند.

تیم ملی فوتسال دانش‌آموزان کشورمان در حالی راهی رقابت‌های قهرمانی دانش‌آموزان جهان می‌شود که در ترکیب این تیم بازیکنان بسیار خوب و مستعدی از نقاط مختلف کشور حضور دارند اما یک بازیکن قمی در رأس آنها قرار دارد.

این بازیکن «امیرحسین رنگرز جدی» است که در ترکیب تیم ملی فوتسال زیر 16 سال دانش‌آموزان کشورمان به عنوان کاپیتان شناخته می‌شود و کادر فنی تیم ملی روی این بازیکن به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی در راه کسب عنوان در این رقابت‌ها حساب کرده‌اند.

«امیرحسین رنگرز جدی» بازیکن تیم صبای قم و یکی از شاگردان مربی سازنده فوتبال قم یعنی تقی عطایی است، ضمن اینکه این بازیکن پدری کاملا فوتبالی دارد و پدر وی یعنی جواد رنگرز جدی در فوتبال استان قم و کشورمان به عنوان یکی از داوران موفق فوتبال شناخته می‌شود.

تیم ملی فوتسال دانش‌آموزان کشورمان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی رقابت‌های فوتسال جهانی دانش‌آموزان که نیمه دوم تیر ماه در کشور کرواسی برگزار می‌شود، روز هفدهم تیر ماه تهران را به مقصد زاگرب ترک می‌کند تا با امیرحسین رنگرز جدی کاپیتان قمی خود به مصاف حریفان برود در حالی که سعید عبدالوند از مربیان سازنده ورزش دانش‌آموزی نیز سرمربی این تیم خواهد بود.

انتهای پیام/2258/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول