اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش فهرج خبر داد

راه‌اندازی آکادمی فوتسال در فهرج

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فهرج گفت: آکادمی فوتسال برای ارائه آموزش‌های تئوری و عملی در شهرستان فهرج راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی آکادمی فوتسال در فهرج

حسین برشان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: 200 نفر هنرجو در رشته‌های تکواندو، کاراته و رزمی جذب کلاس‌های تابستانی اداره ورزش و جوانان فهرج شده‌اند.

وی زمان برگزاری این کلاس‌ها را از اول تیرماه تا پایان شهریورماه بیان کرد و افزود: این کلاس‌ها با استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان و جوانان روبه‌رو شده است که در دو گروه آقایان و بانوان در حال برگزاری است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان فهرج از آغاز به‌کار آکادمی فوتسال در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: تاکنون تعداد 50 نفر جذب این آکادمی شده‌اند و در این آکادمی آموزش‌های دروازه‌بانی و بازیکنی فوتسال به‌صورت تئوری و عملی آموزش داده می‌شود.

برشان با اشاره به استعداد خوب جوانان شهرستان فهرج در رشته‌های مختلف ورزشی ابراز داشت: تیم فوتسال این شهرستان در مسابقات مختلف خوش درخشیده و مقام نخست مسابقات دفتر امور روستایی استانداری را کسب کرد و به‌عنوان نماینده استان کرمان به مسابقات کشوری اعزام می‌شود.

انتهای پیام/80013/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول