اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی قمی تیم ملی فوتسال کشورمان:

ایران شانس اول قهرمانی در فوتسال بازی‌های سالنی آسیا است

مربی قمی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: ایران شانس اول کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا است و این را پیش از این هم بارها تاکید کرده بودم.

ایران شانس اول قهرمانی در فوتسال بازی‌های سالنی آسیا است

قدرت‌الله باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بیش از چهار ماه به عنوان مربی بدنساز در خدمت تیم ملی بوده‌ام و با توجه به روش‌هایی که برای ایجاد آمادگی جسمانی در بین بازیکنان استفاده کردم به خوبی می‌دانم که آنها در حال حاضر در بهترین شرایط به سر می‌برند.

وی ادامه داد: برای موفقیت در عرصه قهرمانی یک رشته ورزشی آنچه که بیش از هر موضوع دیگری اهمیت دارد، بحث آمادگی جسمانی یا بدنی است، بازیکن باید از این نظر در بهترین شرایط باشد تا بتواند خود را با خواسته‌های تکنیکی و تاکتیکی کادر فنی هماهنگ کند.

مربی قمی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: خوشبختانه تیم ملی فوتسال از زمانی که در تهران دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ازبکستان برگزار کرد و سپس به تورنمنت بین‌المللی چین رفت و آنجا نیز عملکرد خوبی داشت، بازیکنان نشان دادند که از نظر بدنی بهترین شرایط را دارند.

وی یادآور شد: کمیته فوتسال به واقع برای آماده سازی تیم ملی و حضور پرقدرت در مسابقات تورنمنت بین‌المللی چین و بازی‌های سالنی آسیا از تیم ملی حمایت کرد و این موضوع قطعاً زمینه‌ساز مجدد قهرمانی ما در مسابقات رسمی قاره کهن خواهد بود.

باقری در ادامه به ستایش از بازیکنان تیم ملی فوتسال پرداخت و تصریح کرد: فوتسال در ذات جوانان غیور این مرز و بوم است و آنها با توجه به این نبوغ به خوبی فرامین کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده می‌کنند و به حق باید ایران را تیم اول فوتسال قاره کهن دانست.

وی تاکید کرد: تیم ملی فوتسال در تورنمنت بین‌المللی چین فوق‌العاده ظاهر شد و هر بازی که ملی پوشان جلوتر می‌رفتند آمادگی خود را بیشتر از گذشته به رخ می‌کشیدند، ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و حالا توانایی خود را در بازی‌های سالنی آسیا نمایش می‌دهند.

مربی بدنساز تیم ملی فوتسال کشورمان یاد آور شد: سه پیروزی بسیار خوب در این رقابت‌ها کسب کرده‌ایم و حالا باید با تیم ملی تایلند همان تیمی که در نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال 2012 تیم ما را شکست داد بازی کنیم، به نظر من بردن تایلند کار راحتی نیست اما از عهده بازیکنان تیم ملی ما به خوبی بر می‌آید و آنها امروز قطعاً پیروز میدان خواهند بود.

تیم ملی فوتسال کشورمان با حضور علی اصغر حسن‌زاده و علیرضا وفایی دو بازیکن قمی خود در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا امشب به مصاف تیم ملی تایلند می‌رود تا جواز صعود به بازی پایانی را کسب کند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول