اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امید ماهان تندیس نماینده قم در فوتسال نوجوانان کشور شد

سرمربی تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم از حضور این تیم به عنوان نماینده قم در مسابقات فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور خبر داد.

امید ماهان تندیس نماینده قم در فوتسال نوجوانان کشور شد

محمدرضا قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم فوتسال امید ماهان تندیس یکی از تیم‌های حاضر در نخستین دوره رقابت‌های لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های استان قم به شمار می‌رود و امسال نماینده قم در لیگ کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: ما سال گذشته در مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور رده سنی نوجوانان قم قهرمان نشدیم اما به دلیل اینکه تیم قهرمان و همچنین تیم نایب قهرمان از حضور در مسابقات کشوری انصراف دادند به عنوان نماینده استان قم به این رقابت‌ها می‌رویم.

سرمربی تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم با بیان اینکه تیمش در راه کسب آمادگی برای حضور در مسابقات لیگ نوجوانان فوتسال باشگاه‌های کشور در اردوی آماده سازی به سر می‌برد، اضافه کرد: همچنین علاوه بر برنامه‌های تمرینی، فوتسالیست‌های امید ماهان تندیس قم را در دیدارهای تدارکاتی نیز محک می‌زنیم تا به بهترین شرایط برای حضور در مسابقات لیگ دست یابیم.

وی ابراز داشت: تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در راه کسب آمادگی حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور حتی دیداری تدارکاتی در مصاف با تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی کشورمان برگزار کرد که تجربه بسیار ارزشمندی برای کادر فنی و بازیکنان تیم بود.

قاسمی عنوان داشت: تیم فوتسال امید ماهان تندیس نماینده فوتسال قم در مسابقات سال جاری رده سنی نوجوانان فوتسال باشگاه‌های کشور است که در راه کسب بهترین شرایط برای حضور موفق در این رقابت‌ها از دو ماه قبل در اردوی آماده سازی بوده است.

وی تصریح کرد: این تیم ترکیبی از بهترین‌ها و آینده‌داران رده سنی نوجوانان فوتسال قم است و در تلاش برای به دست آوردن نتایج موفق و کسب رتبه‌ای در خور شأن و جایگاه فوتسال قم، آماده رقابت با حریفان خود در فوتسال نوجوانان کشور خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم افزود: تیم ما سال قبل در رقابت‌های لیگ استان عملکرد خوبی داشت و با امید به کسب نتایجی خوب در مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان فوتسال باشگاه‌های کشور به عنوان نماینده قم و با کادر فنی و بازیکنان کاملا بومی برابر حریفان قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: باز‌ی‌های تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور قرار بود از تیر ماه آغاز شود و برای همین منظور فوتسالیست‌های آینده دار این تیم زیر نظر مربیان خود از فروردین ماه امسال تمرینات خود را آغاز کرده‌اند اما زمان برگزاری بازی‌های تغییر کرده و بعد از ماه رمضان آماده رقابت با حریفان هستیم.

انتهای پیام/78002/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول