اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه کسب آمادگی برای حضور در مسابقات کشوری

فوتسالیست‌های امید قم به مصاف تیم ملی دانش‌آموزی می‌روند

تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در راه کسب آمادگی حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور به مصاف تیم ملی دانش‌آموزی می‌رود.

فوتسالیست‌های امید قم به مصاف تیم ملی دانش‌آموزی می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال امید ماهان تندیس نماینده فوتسال قم در مسابقات سال ‌جاری رده سنی نوجوانان فوتسال باشگاه‌های کشور است که در راه کسب بهترین شرایط برای حضور موفق در این رقابت‌ها در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد.

این تیم را ترکیبی از بهترین‌ها و آینده‌داران رده سنی نوجوانان فوتسال قم تشکیل می‌دهند و با هدف کسب نتایج موفق و به دست آوردن رتبه‌ای در خور شأن و جایگاه فوتسال قم، آماده رقابت با حریفان خود در فوتسال نوجوانان کشور می‌شوند.

تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم یکی از تیم‌های باشگاهی فوتسال قم است که سال گذشته در نخستین دوره رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های رده سنی نوجوانان قم نیز حضور داشت و با عملکردی خوب توانست سهمیه حضور در مسابقات لیگ کشور را کسب کند.

تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در این رقابت‌ها نتایج بسیار خوبی گرفت و با امید به کسب نتایجی خوب در مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان فوتسال باشگاه‌های کشور به عنوان نماینده قم و با مربی و بازیکنان کاملاً بومی به مصاف حریفان می‌رود.

باز‌ی‌های تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور قرار بود از تیرماه آغاز شود و برای همین منظور فوتسالیست‌های آینده‌دار این تیم زیر نظر مربیان خود از فروردین‌ماه امسال تمرینات خود را آغاز کرده‌اند.

این در حالی است که با تصمیم کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، زمان و نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ فوتسال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور ناگهان تغییر کرد و این بازی‌ها قرار است از شهریورماه سال‌جاری با حضور تیم‌های مدعی آغاز شود.

با این حال فوتسالیست‌های تیم امید ماهان تندیس قم با تصمیم معقولانه کادر فنی خود و با وجود این‌که نزدیک به دو ماه دیگر به بازی‌های آن‌ها در فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور باقی مانده است،‌ تمرینات خود را رها نکردند.

این تیم به غیر از انجام تمرینات آماده‌سازی، این روزها انجام بازی‌های تدارکاتی را در دستور کار خود قرار داده است و به همین منظور با توافقی که بین مسئولان این تیم و کادر فنی تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی کشورمان صورت گرفته، دو تیم قرار است یک بازی دوستانه برگزار کنند.

بازی دوستانه بین تیم‌های امید ماهان تندیس قم و تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی عصر امروز به میزبانی تیم ملی در تهران و در تالار فدراسیون هندبال برگزار می‌شود و تیم امید ماهان تندیس قم با هدایت محمدرضا قاسمی و تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی با سرمربیگری سعید عبدالوند در این دیدار رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول