اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دعوت به اردوی آماده‌سازی فوتسال دانش‌آموزی

فوتسالیست قمی به مسابقات دانش‌آموزان جهان اعزام می‌شود

فوتسالیست قمی با دعوت به تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی کشورمان راهی رقابت‌های جهانی خواهد شد.

فوتسالیست قمی به مسابقات دانش‌آموزان جهان اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با تشکیلات منسجمی که در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده، رشته‌های مختلف ورزشی ویژه دانش‌آموزان مانند فدراسیون‌های ورزشی دارای امکانات و شرایط مناسبی شده و در طول سال هم رقابت‌های کشوری رشته‌های گوناگون برگزار می‌شود و هم اینکه اعزام‌های مختلفی در قالب تیم‌های ورزشی دانش‌آموزان کشورمان به رقابت‌های برون مرزی صورت می‌گیرد.

یکی از رشته‌هایی که در بین دانش‌آموزان علاقمندان بسیار زیادی دارد و تیم دانش‌آموزی کشورمان در میادین برون‌مرزی آن عملکرد بسیار خوب و موفقی داشته است، رشته ورزشی فوتسال دانش‌آموزی است که هم‌اکنون یک بازیکن ملی پوش از استان قم نیز در تیم ملی این رشته حضور دارد.

تیم ملی فوتسال دانش‌آموزان کشورمان قرار است در نیمه دوم تیرماه در مسابقات فوتسال دانش‌آموزان جهان شرکت کند، رقابت‌هایی که با شرکت تیم‌های مطرح و پرمدعا از کشورهای مختلف سراسر دنیا از هجدهم تیرماه در کشور کرواسی برگزار می‌شود.

به همین منظور تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی کشورمان از ماه‌ها قبل اردوها و برنامه‌های تمرینی خود را زیر نظر کادر فنی مجرب خود آغاز کرده است و در تلاش برای کسب عنوانی درخور شان و جایگاه فوتسال کشورمان راهی مسابقات جهانی می‌شود.

تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی جهان سعید عبدالوند مربی قرچکی هدایت می‌کند تا این تیم با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر ورزش دانش‌آموزی در مسابقات جهانی عملکرد قابل قبولی در جدال با حریفان داشته باشد.

به همین منظور برای برپایی اردوی نهایی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال دانش‌آموزان کشورمان از بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم ملی از استان‌های مختلف دعوت به عمل آمده است و در بین مدعوین نام یک بازیکن قمی نیز به چشم می‌خورد.

سید حسین رضوی عضو تیم فوتسال نوجوانان امید ماهان تندیس قم تنها ملی پوش قمی حاضر در تیم اعزامی دانش‌آموزان کشورمان به رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانش‌آموزان جهان است و هفدهم تیرماه همراه با تیم ملی راهی این رقابت‌ها می‌شود.

تیم فوتسال امید ماهان تندیس نماینده فوتسال قم در مسابقات سال جاری رده سنی نوجوانان فوتسال باشگاه‌های کشور است که در راه کسب بهترین شرایط برای حضور موفق در این رقابت‌ها این روزها در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد و از قضا یک بازی دوستانه نیز با تیم ملی دانش‌آموزی داشت.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول