اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت در رده سنی نونهالان

انقلاب قهرمان کاراته استان قم شد

باشگاه انقلاب با کسب بیشترین مدال و ارائه بهترین عملکرد توسط کاراته‌کاهای خود به مقام قهرمانی پیکارهای کاراته قهرمانی قم دست یافت.

انقلاب قهرمان کاراته استان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در نخستین روز از فصل تابستان و در آغاز برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت هیئت کاراته استان قم یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش بینی شده خود در بخش قهرمانی این رشته ورزشی را با برگزاری رقابت‌ها بین نونهالان کاراته‌کا به انجام رساند.

قم یکی از استان‌های همیشه پیش‌رو و موفق کشور در رشته ورزشی کاراته به شمار می‌رود و افتخارات و عناوینی که کاراته‌کاهای قمی در چند سال اخیر در جریان رقابت‌های مختلف داخلی و برون مرزی کسب کرده‌اند گویای این موضوع مهم است.

کاراته‌کاهای قمی هم در رده باشگاهی و هم در سطح قهرمانی کشور و رده ملی برای ورزش قم افتخارات و عناوین بسیار زیادی کسب کرده‌اند و سال‌های متمادی در میادین برون مرزی موجب افتخار ورزش کشورمان در مصاف با رقبای خارجی شده و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در اقصی نقاط دنیا به اهتزاز درآورده‌اند.

آنچه که موجب رشد و پیشرفت کاراته قم در رده‌های سنی مختلف شده و قم را در این رشته ورزشی همواره به عنوان یکی از قطب‌های کاراته کشور بر سر زبان‌ها انداخته، سازندگی در این رشته ورزشی توسط باشگاه‌های فعال کاراته در قم است.

در قم تعداد زیادی از باشگاه‌های ورزشی به صورت اختصاصی در رشته کاراته فعالیت می‌کنند و گاهی اوقات تعداد باشگاه‌های فعال این رشته را می‌توان با باشگاه‌های پرکار در رشته‌ پرمخاطبی همچون فوتبال و ورزش‌های رزمی دیگر قم مقایسه کرد.

با وجود این ظرفیت و توانمندی، توجه به سنین پایه و سرمایه‌گذاری بر روی استعدادهای شناخته شده از این سنین موجب شده است تا کاراته همچنان یکی از رشته‌های پر رونق ورزشی در قم باشد و فضای مناسبی برای برگزاری رقابت‌های استانی در تمام رده‌های سنی همواره وجود داشته باشد.

بر همین اساس هیئت کاراته استان قم اقدام به برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی رده سنی نونهالان قم کرد و این مسابقات در نخستین روز فصل تابستان با شرکت تیم‌ها و کاراته‌کاهای مدعی به انجام رسید و در نهایت باشگاه کاراته انقلاب قم بر سکوی قهرمانی ایستاد.

مسابقات قهرمانی کاراته استان قم در رده سنی نونهالان با حضور کاراته‌کاهای تمام باشگاه‌های کاراته قم برگزار شد و در جدال بر سر کسب سکوی نخست بخش تیمی، بار دیگر باشگاه کاراته انقلاب قم با کسب هشت مدال طلا و برنز عنوان قهرمانی را به‌دست آورد.

در این مسابقات پس از باشگاه انقلاب فاتح این دوره، باشگاه کاراته مقاومت قم با کسب هفت طلا، نقره و برنز در جایگاه دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد، ضمن اینکه باشگاه‌ کاراته آوای رزم با کسب پنج طلا،‌ نقره و برنز و به دست آوردن عنوان سوم به کار خود در این دوره از پیکارها پایان داد.

انتهای پیام/78002/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول