اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت و معدن کرمان:

4 کارخانه فولاد سال آینده در کرمان افتتاح می‌شود

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: 4 واحد فولادی طی 12 ماه آینده در استان کرمان به بهره‌‌برداری می‌رسد.

4 کارخانه فولاد سال آینده در کرمان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد عابدی‌نژاد ظهر امروز در همایش تجلیل از واحدهای برگزیده صنعتی و معدنی استان کرمان اظهار داشت: یکی از مواردی که در هر کشور از جمله کشور ما و استان کرمان باید به آن توجه شود، رشد و توسعه متوازن است و اگر در یک بعد به توسعه نگاه داشته باشیم، قطعا در راه توسعه موفق نمی‌شویم.

وی افزود: در استان کرمان کارهای بسیار بزرگی در حال وقوع است که به شدت آینده استان کرمان را متحول می‌کند.

عابدی‌نژاد ابراز داشت: در استان کرمان کارخانه‌های فولاد با ظرفیت 10 میلیون تن فولاد در حال ساخت هستند که با بهره‌برداری از این کارخانه‌ها تحول بزرگی در استان کرمان روی می‌دهد و همزمان با تولید فولاد صنایع پایین‌دستی آن راه‌اندازی می‌شود و این امر در پنج سال آینده به شهود می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در 12 ماه آینده چهار واحد فولادی در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد:  طی یک سال آینده 4.5 میلیون تن آهن اسفنجی، 12 میلیون تن کنسانتره آهن و 160 هزار تن کنسانتره مس در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه صنایع بزرگ تحت تاثیر شرایط داخلی که کوتاه‌اندیشانه هستند، قرار نمی‌گیرند، گفت: برای اینکه شغل پایدار ایجاد شود و ذخیره ارزی را حفظ کنیم، نیازمندیم علاوه بر صنایع بزرگ، صنایع کوچک و متوسط را راه‌اندازی کنیم.

عابدی‌نژاد با اشاره به اعمال تحریم‌های متعدد علیه کشور تصریح کرد: مدیریت در زمان تحریم‌ها و جنگ اقتصادی باید تغییر کند و بر اساس تشخیص بهترین‌ها برای توسعه کشور اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه باید استفاده هر چه بیشتر از اختیارات و امکانات موجود کرد، بیان داشت: در تامین منابع برای بنگاه‌ها در حوزه بنگاه‌های اقتصادی زودبازده در بخش صنعت و معدن کار بسیار بزرگی انجام شده که البته چهار درصد انحراف و عدم انطباق هم وجود داشته است.

انتهای پیام/80018/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول