اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان عنوان کرد

افزایش ظرفیت فولاد کرمان به 12 میلیون تن

استاندار کرمان گفت: ظرفیت تولید فولاد استان کرمان به 12 میلیون تن افزایش می‌یابد.

افزایش ظرفیت فولاد کرمان به 12 میلیون تن

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار عصر امروز در حاشیه نشست کارگروه توسعه معدن و صنایع معدنی استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان کرمان به لحاظ مواد معدنی از استعدادهای بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به تاکید دولت دهم مبنی بر تشکیل کارگروه توسعه معادن برای انجام سریع‌تر و دقیق‌تر فعالیت‌های معدنی ابراز داشت: در جلسه امروز مقرر شد تا مازاد بر 2.5 میلیون تن فولادی که کرمان مصوب دارد، 2 میلیون تن دیگر به فولاد کرمان اضافه شود.

نجار عنوان کرد: همچنین 4 میلیون تن کنسانتره نیز برای شهرستان‌های سیرجان و بردسیر مصوب شد که با این وجود زنجیره تولید فولاد در استان استمرار یابد.

وی تصریح کرد: با این وجود ظرفیت کنونی استان کرمان به حدود 12 میلیون تن فولاد می‌رسد که به عنوان قطب فولاد کشور مطرح می‌شود‌.

استاندار کرمان با اشاره به کسب رتبه اول استان کرمان در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در سطح کشور گفت: استان کرمان طی سه سال گذشته در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی اقدامات مؤثری انجام داده‌ و به موفقیت‌های زیادی نیز دست یافته است.

نجار با تقدیر از همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان برای کسب این افتخار خاطر نشان کرد: کرمان با میزان سرمایه‌گذاری بسیار بالایی نسبت به استان‌های فارس و تهران، رتبه اول کشور را در جذب سرمایه‌گذاری خارجی به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: این موفقیت حاصل فضای همدلی، همکاری و اراده استان کرمان است و امیدواریم در سال‌های آینده بیش از این سرمایه‌گذاری خارجی جذب شود.

انتهای پیام/80017/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول