اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان بازدید از خطوط تولید

خبرنگاران هرمزگانی در «باغچه شخصیت‌ها»ی فولاد مبارکه نهال کاشتند

خبرنگاران هرمزگانی در جریان بازدید از خطوط تولید در «باغچه شخصیت‌ها»ی فولاد مبارکه نهال کاشتند.

خبرنگاران هرمزگانی در «باغچه شخصیت‌ها»ی فولاد مبارکه نهال کاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در محوطه این کارخانه فضایی جهت کاشت درخت شخصیت‌های ارشد بین‌المللی و کشوری اختصاص داده شده است که می‌توان به کاشت درخت توسط رهبر معظم انقلاب و رؤسای جمهور کشور ایران و کشورهای مختلف اشاره کرد.

مدیر عامل خانه مطبوعات هرمزگان در حاشیه مراسم کاشت این نهال گفت: مرسوم بودن فرهنگ نهال‌کاری در فولاد مبارکه اصفهان بیانگر توجه این مجتمع عظیم صنعتی به محیط زیست و همچنین ابتکار عملی جدید و مفید در ثبت وقایع و رخدادهاست.

فاطمه رکن‌الدینی اظهار داشت: بازدید خبرنگار هرمزگان از مجتمع فولاد مبارکه اصفهان که به همت فولاد و خانه مطبوعات هرمزگان صورت گرفت بیانگر نقش سازنده‌ رسانه‌ها در تعالی و به اوج رسیدن صنایع است.

وی با اشاره به اینکه خانه مطبوعات سعی بر گسترش کیفی و کمی ارتباط رسانه‌های هرمزگان با صنایع دارد، اذعان داشت: معرفی توانایی‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌های استان یکی از مجموعه اهداف دنبال شده در این بازدید است.

مدیر عامل خانه مطبوعات هرمزگان گفت: امیدواریم سایر صنایع استان نیز از رسانه‌های توانمندی که هرمزگان دارند برای بازدید گروهی استقبال کنند و بازدید از کارخانه فولاد هرمزگان و مبارکه اصفهان آغازگر این مهم باشد.

این فعال رسانه‌ای در پایان ضمن تشکر از زحمات مجموعه فولاد هرمزگان و فولاد مبارکه اصفهان خاطرنشان کرد: بی‌شک رسانه‌های هرمزگان پتانسیل لازم برای پوشش خبری و تصویری هر رویداد و واقعه مهمی را دارند و نیاز به استفاده از رسانه‌هایی از خارج استان کاملاً مرتفع شده است و مطبوعات استان برای رسیدن به این مهم بر خود می‌بالند.

بازدید دسته جمعی رسانه‌های هرمزگان از مجتمع فولاد مبارکه از صبح امروز آغاز شده و تا پایان دوازدهم تیر ماه ادامه دارد.

فولاد مبارکه طی سال‌های گذشته اقدام به خرید کارخانه فولاد هرمزگان در غرب بندرعباس کرده است و در امر احیا و وارد سازی این واحد به روند تولید سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی را انجام داده است.

انتهای پیام/88001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول