اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان:

صندوق فولاد با نظارت وزارت تعاون اداره می‌شود

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان گفت: در حال حاضر مدیریت صندوق فولاد با نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت می‌گیرد.

صندوق فولاد با نظارت وزارت تعاون اداره می‌شود

ابراهیم دستمزد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت بازنشستگان صندوق فولاد اظهار کرد: هنوز حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان صندوق فولاد به صورت کامل پرداخت نشده است و این افراد از این وضعیت نا‌راضی هستند.

وی به نقل و انتقال صندوق فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: 6 هزار میلیارد تومان کسری باقیمانده صندوق فولاد از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت شده است.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان با تاکید بر اینکه هنوز نقل و انتقال صندوق فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت کامل محقق نشده است، تصریح کرد: در حال حاضر مدیریت صندوق فولاد با نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به ضرورت پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد اضافه کرد: مقرر شده است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 300 میلیارد تومان به صندوق فولاد اختصاص بدهد تا این صندوق حقوق عقب‌افتاده بازنشستگان خود را هر چه سریع‌تر پرداخت کند.

دستمزد با بیان اینکه تمام اموال و سهام متعلق به صندوق فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل شده است، تاکید کرد: با توجه به این موضوع امیدواریم که تا هفته آینده مشکلات بازنشستگان صندوق فولاد نیز برطرف شود و حقوق آنها در موعد مقرر پرداخت شود.

انتهای پیام/63004/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول