اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان:

اردوی بعدی فولاد در تهران / 90 درصد اهداف اردویی محقق شده است

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بعد از پایان اردوی اردبیل سومین مرحله اردوی ما در تهران دایر خواهد شد.

اردوی بعدی فولاد در تهران / 90 درصد اهداف اردویی محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد حسین ابن قاسم ظهر امروز در آخرین جلسه تمرینی تیم فولاد خوزستان در نیر و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما به 90 درصد اهدافمان در اردوی اردبیل دست یافتیم و توانستیم از هوای مطلوب، امکانات مناسب و شرایط اردویی این شهر استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما بعد از اردوی بروجرد در هشت روز اردوی آمادگی در اردبیل به کارهای بدنسازی، تاکتیکی و هوازی پرداختیم و موفق شدیم به بسیاری از اهدافمان دست پیدا کنیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان یادآور شد: تیم فولاد خوزستان برای حضور موفق در لیگ سیزدهم تمام بضاعت خود را به کار برده که امیدواریم با توجه به هدف‌گذاری‌ها جزو سه تیم برتر لیگ سیزدهم باشیم.

ابن قاسم در خصوص جذب بازیکنان نیز گفت: ما تنها در چند پست اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد که دو نفر از آنها خارجی بوده و به احتمال قوی یک بازیکن لیگ برتری دیگر را نیز جذب خواهیم کرد.

وی به برگزاری بازی تدارکاتی با تیم سبلان اشاره کرد و بیان داشت: ما در بازی دوستانه توانستیم 5 بر صفر حریف را شکست دهیم که این نشان از آمادگی تیم فولاد برای حضور در لیگ سیزدهم است.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: بعد از استراحت سه روزه بازیکنان سومین اردوی تدارکاتی در تهران دایر خواهد بود که سعی داریم در این اردو نیز چند بازی تدارکاتی داشته باشیم تا فولاد محک خوبی بخورد.

ابن قاسم با ابراز خرسندی از توانمندی سرمربی فولاد و کادر فنی یادآور شد: فرکی نتایج خوبی را با فولاد در سال گذشته گرفت و امسال نیز تلاش می‌کنیم تا مرز قهرمانی نیز پیش برویم.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: انتظار می‌رود با همکاری بیشتر مسئولان استان خوزستان و همچنین توجه جدی به استعداد ناب فوتبال خوزستان تیم‌های جنوب کشور در لیگ برتر بتوانند نتایج درخور کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، لیگ حرفه‌ای ایران از دوم مرداد ماه با حضور 16 تیم آغاز می‌شود که خوزستان در این مسابقات دو نماینده دارد.

انتهای پیام/62004/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول