اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان غربی:

رئیس جمهور منتخب راهبردی فراجناحی اتخاذ کند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: رئیس جمهور منتخب راهبرد فراجناحی را در سرلوحه امور خود قرار دهد، زیرا تنها در این صورت می‌تواند در مسیر اعتدال و خدمت به ملت گام بردارد.

رئیس جمهور منتخب راهبردی فراجناحی اتخاذ کند

حجت‌الاسلام غلامرضا اسم‌حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خوی، با اشاره به تبلیغات بعضی از کشورهای خارجی برای ایجاد یاس و ناامیدی و زیر سئوال بردن کارآمدی نظام در انتخابات اخیر، اظهار داشت: مردم ایران با آگاهی کامل در خلق حماسه سیاسی در انتخابات اخیر، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و پایه‌های نظام را تحکیم بخشیدند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری همه ملت با دولت آینده، افزود: همکاری و کمک به دولت منتخب وظیفه همه است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌غربی رفع مشکلات اقتصادی مردم، گرانی و تورم را در صورت حضور همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی امکان‌پذیر، دانست و ادامه داد: همه ملت باید برای رفع مشکلات کشور و ایجاد همدلی تلاش کنند.

اسم‌حسینی تعهد و پایبندی به نظام و اصل ولایت فقیه را شاخصه اصلی وزرای کابینه دولت آینده، توصیف کرد و گفت: در تعیین وزرای کابینه شاخصه اصلی تعهد و وفاداری به نظام جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه باید در نظر گرفته شود.

وی نقش پررنگ مردم در میدان سیاست و اقتصاد کشور را یادآور شد، تصریح کرد: وزرای پرتلاش باید برای برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت تلاش کنند.

انتهای پیام/61009/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول