اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم تاکید کرد

رئیس‌جمهور منتخب کارها را بر اساس تدبیر پیش برد

امام جمعه جهرم با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب باید کارها را بر اساس تدبیر پیش برد،گفت: حماسه 24 خرداد به عنوان شروع فصلی جدید در کشور ما بوده و امیدوایم توفیقات روزافزون نصیب دولت جدید شود.

رئیس‌جمهور منتخب کارها را بر اساس تدبیر پیش برد

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر دارالمومنین با گرامی‌داشت حماسه سیاسی 24 خرداد ماه اظهار داشت: حضور چشمگیر و حماسه‌ساز ملت ایران در روز انتخابات حیرت دشمنان این کشور را به همراه داشت و آنان این امر را غیرقابل باور دانستند.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی ملت ایران در سطح جهان انعکاس پیدا کرد، افزود: این حماسه موجب محقق شدن خواسته‌های رهبری شد و جا دارد این مهم را به مردم سلحشور ایران اسلامی تبریک بگوییم.

امام جمعه جهرم با اشاره به مسائل نادرست مطرح شده در مورد رئیس جمهور منتخب ملت ایران نیز گفت: ایشان به گفته خود یک فرد میانه‌رو و معتدل است.

وی با اشاره به بحث کنار آمدن با رژیم صهیونیستی، ابراز داشت: رئیس جمهور در این مورد نمی‌تواند تصمیم‌گیری کند و مواضع گذشته ایران در مقابل اسرائیل نیز همچنان ادامه دارد.

دژکام ادامه داد: نظام، در مسئله سیاسی خود کوتاه نمی‌آید و چنانچه فردی حرف‌های ساده‌لوحانه بزند، اشتباه کرده است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب باید کارها را بر اساس تدبیر پیش برد، بیان کرد: حماسه 24 خرداد به عنوان شروع فصلی جدید در کشور ما بوده و امیدوایم توفیقات روزافزون نصیب دولت جدید شود.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب باید حل مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه را در راس امور خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: امیدواریم که فایده این میانه‌روی و اعتدال برای کشور این باشد که از هر فردی که کاری را می‌تواند برای کشور انجام دهد، استفاده شود.

دژکام همچنین با اشاره به سالروز تولد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج)، هفته قوه قضائیه، روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی را تبریک گفت.

انتهای پیام/2448/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول