اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌ جاری صورت گرفت

کاهش مصرف نفت گاز در منطقه ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: میزان مصرف نفت گاز در سه ماهه نخست سال‌ جاری در منطقه ارومیه کاهش یافته است.

کاهش مصرف نفت گاز در منطقه ارومیه

جواد عبدالحسین‌زاده‌ نمین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: کاهش مصرف انرژی و ذخیره‌سازی این منابع تجدیدناپذیر برای نسل‌های آینده نکته مهمی است، که باید به آن توجه کرد.

وی به اهمیت بهینه‌سازی مصرف انرژی، تاکید کرد و افزود: سوخت‌های فسیلی منابع طبیعی و خدادادی برای بشر هستند، که به صورت محدود در اختیار ما قرار دارند.

عبدالحسین‌زاده‌ نمین ادامه داد: با توجه به اهمیت و محدود بودن منابع این سوخت‌ها، سیاستگذاری‌ها در سال‌های اخیر به سمت کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی سوق پیدا کرده است.

وی از کاهش مصرف نفت گاز در سه ماهه نخست سال ‌جاری در منطقه ارومیه خبر داد.

عبدالحسین‌زاده ‌نمین به دلایل عمده این کاهش مصرف، اشاره کرد و گفت: کاهش دوره پرورش مرغداری‌های گوشتی از 60 روز به 50 روز از دلایل اصلی کاهش مصرف نفت گاز در سال‌ جاری بوده است.

وی از عملکرد مرغداری‌های منطقه در زمینه مصرف انرژی اظهار خشنودی کرد و افزود: 194 واحد از مرغداری‌های منطقه با استفاده از تسهیلات هدفمندسازی یارانه‌ها، اقدامات موثری در راستای کاهش مصرف سوخت داشتند، که نتیجه این اقدامات، کاهش 20 درصدی مصرف سوخت مرغداری‌های منطقه به طور متوسط بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه طرح منطقه‌ای کردن عرضه نفت گاز در بخش حمل و نقل را اقدام موثر دیگری در کاهش مصرف نفت گاز، عنوان کرد و گفت: منطقه‌ای کردن عرضه نفت گاز در بخش حمل و نقل و کنترل و نظارت دقیق بر اجرای آن، از دیگر علل کاهش مصرف نفت گاز منطقه ارومیه در این مدت بوده است.

انتهای پیام/61009/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول