اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تعمیرات اساسی در خط لوله گاز ایران

گاز مشترکان رودبار یک هفته قطع می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: به دلیل تعمیرات در خط لوله گاز، گاز 9 هزار مشترک شهرهای رودبار، رستم‌آباد و توتکابن از ششم تیر ماه جاری به مدت یک هفته قطع می‌شود.

گاز مشترکان رودبار یک هفته قطع می‌شود

سید جلال نورموسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ادامه تعمیرات خط لوله گاز اظهار کرد: هفته گذشته به دلیل انجام فاز نخست تعمیرات خط لوله گاز از رودبار تا رشت، در مسیر لوشان و منجیل به مدت چهار روز قطع شده بود که اکنون این مناطق دارای گاز هستند.

وی با بیان اینکه از صبح پنجشنبه ششم تیر ماه جاری به مدت یک هفته گاز سه شهر رودبار قطع می‌شود، گفت: به دلیل تعمیرات خط لوله گاز، گاز مشترکان رودبار، رستم‌آباد و توتکابن به مدت یک هفته قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان تعمیرات اساسی در خط لوله گاز را از جمله دلایل قطع آن عنوان کرد و یادآور شد: در سه شهر مذکور 9 هزار مشترک گاز وجود دارد که 8 هزار و 500 مشترک خانگی و 500 مشترک نیز تجاری هستند.

وی درباره تدابیر لازم برای تأمین گاز مشترکان در مدت قطع یک‌ هفته‌ای گاز، اذعان کرد: برای تأمین گاز نانوایی‌ها تدابیر لازم اندیشیده و کارگران شیفت نیز در نظر گرفته شده است.

نورموسوی توزیع گاز مایع برای پیک‌نیک‌ها را از جمله اقدام‌ها در تأمین نیاز خانگی به گاز عنوان کرد.

به گفته وی سال گذشته خط لوله گاز از رشت تا آستارا تعمیر شده بود که این تعمیرات به دلیل طولانی بودن خط لوله در چند بخش انجام می‌شود.

انتهای پیام/2300/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول