اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی:

88 درصد خانوارهای آذربایجان‌شرقی مشترک گاز هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در این استان از مرز یک میلیون و 156 هزار نفر گذشته است.

88 درصد خانوارهای آذربایجان‌شرقی مشترک گاز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله دینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال‌جاری 5 هزار و 965 مصرف کننده جدید شهری و روستایی به شمار مشترکان گاز استان افزوده شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 100 درصد خانوار شهری استان و 75 درصد خانوار روستایی نیز از این انرژی طبیعی استفاده می‌کنند که در مجموع می‌توان گفت حدود 88 درصد خانوار استان مصرف کننده گاز هستند.

دینی با اشاره به تلاش جمعی در اتمام گازرسانی به روستاهای استان افزود: در همین رابطه در سال جاری این شرکت توانسته یک هزار و 270 مشترک روستایی را تحت پوشش نعمت گاز طبیعی قرار دهد و این سیر صعودی بهره‌مندی روستائیان، با اتمام پروژه‌های در دست اجرا بیشترین شتاب را بر خود خواهد گرفت.

دینی برنامه‌ریزی مدون در پیشبرد فعالیت‌های گازرسانی را مهم‌ترین مولفه ارائه عملکرد مطلوب دانست و افزود: انشاءالله در سایه تلاش و مساعی هرچه بیشتر کارکنان و حرکت بر اساس برنامه‌ها و زمانبندی پروژه‌ها و همچنین تخصیص اعتبارهای مورد نیاز، تا پایان سال جاری درصد بهره‌مندی استان از گاز طبیعی را به رقم 100 نزدیک کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی با اشاره بر لزوم مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی گفت: انشاءالله در سایه رعایت نکات ایمنی و صرفه‌جویی هر چه بیشتر مردم علاوه بر ارتقای شرایط تولید و رونق صنعتی شاهد توسعه شبکه‌های گاز در اقصی نقاط استان خصوصاً مناطق روستایی فاقد گاز باشیم.

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول