اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

اصناف مبارزان اصلی آزادی و استیفای حق هستند

فرماندار سلماس گفت: بازاریان همواره با مبارزات سیاسی خود در طول تاریخ و به ویژه یک قرن اخیر جزو مبارزان اصلی آزادی و استیفای حق هستند.

اصناف مبارزان اصلی آزادی و استیفای حق هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس مجمع امور صنفی، روسای اتحادیه و برخی از اصناف این شهرستان در سالن اجتماعات اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس برگزار شد، اظهار داشت: نقش بازاریان و اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و هشت سال دفاع مقدس غیرقابل انکار است.

وی با تبریک روز صنعت و معدن به اصناف سلماس، تصریح کرد: بازاریان همواره با مبارزات سیاسی خود در طول تاریخ و به ویژه یک قرن اخیر جزو مبارزان اصلی آزادی و استیفای حق بودند.

نظری نخستین اعتصابات و مبارزات حق علیه باطل در زمان حکومت شاهنشاهی در ایران را برخواسته از بازار خواند و گفت: اصناف به عنوان بازوی قدرتمند روحانیان و علماء محسوب می‌شدند.

فرماندار سلماس افزود: بازاریان نه فقط در گذشته بلکه امروز نیز دارای نفوذ هستند.

وی به شرکت گسترده اصناف در انتخابات خرداد ماه سال جاری، اشاره کرد و اظهار داشت: خلق حماسه سیاسی جز با حضور صنوف و سایر اقشار مردم در انتخابات امکان‌پذیر نبود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران به خواست اقشار مختلف مردم و رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، اکنون نیز با حمایت مردم و رهبری آیت‌الله خامنه‌ای در جهت آرمان‌های امام راحل به حیات خود ادامه می‌دهد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدیه از روسای اتحادیه‌های مجمع امور صنفی سلماس تجلیل شد.

انتهای پیام/61010/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول