اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اتاق بازرگانی کرمان:

دولت جدید توجه ویژه‌ای به بخش خصوصی داشته باشد

معاون توسعه و سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: دولت جدید توجه ویژه‌ای به بخش خصوصی داشته باشد تا بتوانیم از اقتصاد تک‌محصولی گذر کنیم.

دولت جدید توجه ویژه‌ای به بخش خصوصی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید محمدابراهیم علوی پیش از ظهر امروز در جلسه انتخابات کانون زنان بازرگان استان کرمان اظهار داشت: تشکل‌هایی در جهان با موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی،‌ اقتصادی، صنعت و معدن راه‌اندازی می‌شود و از صنعت مرتبط با فعالیت خود دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه تشکل‌ها بلندگو و مشاور حکومت‌ها در زمینه فعالیت‌های تخصصی خود هستند، ابراز داشت: اتاق بازرگانی توجه ویژه‌ای به بالندگی و تشکیل انجمن‌ها دارد و این امر را پیگیری می‌کند.

معاون توسعه و سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان افزود: در گذر از اقتصاد تک محصولی باید به بخش خصوصی توجه کرد، زیرا فعال کردن اقتصاد، آموزش، اشتغال و ارتقای سطح دانش مورد توجه تشکل‌های خصوصی است.

علوی ابراز امیدواری کرد: در دولت جدید توجه ویژه‌ای به بخش خصوصی شود و کانون زنان بازرگان ایران هم بتواند مشاور خوبی برای قوه سه‌گانه و مجامع تصمیم‌گیر باشد.

وی با اشاره به راه‌اندازی کانون زنان بازرگان ایران در سال گذشته خاطر نشان کرد: این کانون فعالیت‌های خوبی را در زمینه‌های مختلف از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی داشته است.

انتهای پیام/80019/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول