اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بجنورد:

خدمت‌رسانی تا دولت جدید نباید متوقف شود/ تایید انتخابات شورای شهر بجنورد

فرماندار بجنورد با اشاره اینکه مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب در 12مرداد برگزار خواهد شد بر تداوم خدمت‌رسانی تا آخرین لحظه عمر دولت دهم تاکید کرد.

خدمت‌رسانی تا دولت جدید نباید متوقف شود/ تایید انتخابات شورای شهر بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید محمد پاکمهر عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان اظهار کرد: طی مدت مانده نباید هیچ خللی در روند خدمات‌رسانی به مردم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ قصوری در این باره شایسته نیست تصریح کرد: باید از روحیه رئیس جمهور که همچنان تا آخرین لحظه برای خدمت به مردم تلاش کرده درس گرفت.

نماینده عالی دولت در بجنورد همچنین تخصیص 60درصدی اعتبارات سفر رهبری در نخستین سال را  برای این شهرستان برشمرد و افزود: این میزان معادل 580 میلیارد ریال بوده که از مدیران انتظار می‌رود تا آخرین ریال اعتبارات جذب و نباید اعتباری برگشت بخورد.

وی همچنین با اشاره به خلق حماسه سیاسی از سوی مردم در 24 خرداد گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات باعث سربلندی نظام اسلامی شده و موجبات سرافکندگی دشمنان را فراهم کرد.

پاکمهر با تاکید بر اینکه این انتخابات در  فضایی سالم و پر نشاط برگزار شد اظهار داشت: برگزاری دو انتخابات همزمان شوراها و ریاست جمهوری نخستین تجربه مسئولان بوده که به خوبی برگزار شد.

وی همچنین از تایید انتخابات شورای اسلامی شهر بجنورد و حصار گرمخان از سوی هیئت نظارت خبر داد و گفت: آگهی مربوط به صحت انتخابات شوراها  این هفته آگهی و به اطلاع مردم خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در بجنورد با برشمردن روز جهانی مواد مخدر نیز اظهار داشت: امروزه بسیاری از معضلات اجتماعی ریشه در اعتیاد دارد.

وی با تاکید بر مبارزه پدیده شوم مواد مخدر گفت: معتاد به عنوان یک بیمار نیازمند اقدامات درمانی است.

فرماندار بجنورد همچنین خواستار اجرای طرح‌های پیشگیری از اعتیاد در سطوح مختلف شد.

انتهای پیام/63002/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول