اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

هیچ مدیر مدرسه غیرانتفاعی حق ندارد شهریه بیشتر بگیرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هیچ مدیر مدرسه خاص و غیرانتفاعی حق ندارد بیشتر از آنچه مصوب شده شهریه‌ای مازاد از اولیای دانش‌آموزان دریافت کند.

هیچ مدیر مدرسه غیرانتفاعی حق ندارد شهریه بیشتر بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در همایش کارشناسان و مدیران مدارس غیرانتفاعی نواحی و مناطق استان با هدف توجیه و تبیین برنامه‌های آموزشی و پرورشی در سال تحصیلی 93-92 در مدارس غیر دولتی اظهار داشت: مدیران مدارس باید در چارچوب بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها شهریه مورد نظر را دریافت کنند و دریافت هر رقم خارج از آن غیرقانونی است.

وی با قدردانی از زحمات مدیران تصریح کرد: با اجرای سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش استان رتبه‌ها و موفقیت‌های مستمر و چشمگیری کسب کرده که حاصل تلاش و همکاری‌های عوامل اداری، معلمان، اولیا و دانش‌آموزان است.

محمودزاده در مورد دریافت شهریه در مدارس خاص و غیر دولتی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان در شرایط فعلی نیازمند مساعدت اولیای دانش‌آموزان برای ارتقای کیفی و کمی برنامه‌های آموزشی و پرورشی، پوشش 100 درصد تحصیلی، ارتقای جایگاه کنکور، قبولی با درصد بالای دانش‌آموزان، اجرای فعالیت‌ها‌ی پرورشی مناسب شأن استان و اجرای فوق برنامه‌های مطلوب به ویژه در مدارس خاص و غیر دولتی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال تحصیلی 93-92 مدارس با ساختار جدید (3-3-3-3)، با عناوین ابتدایی دوره اول شامل پایه‌های اول، دوم، سوم ابتدایی و دوره دوم پایه‌های چهارم، پنجم، ششم ابتدایی و دبیرستان (دوره سه سال اول متوسطه و دوره سه سال دوم متوسطه) نامگذاری می‌شود و لازم است که مدیران سریعاً نسبت به تعویض تابلو و مهر مدارس اقدام نمایند.

وی در ادامه همایش در مورد برنامه‌های قابل اجرا در سال تحصیلی جدید اعم از انسداد بیسوادی، تولید محتوای الکترونیکی در قالب هوشمندسازی مدارس، برنامه‌ریزی برای ارتقای جایگاه استان در کنکور، استفاده از فناوری‌های نوین در فرآیند تدریس، قطب‌های آموزشی و پرورشی، توسعه متوازن رشته‌های بومی، پوشش 100 درصدی تحصیل واجدین شرایط و اجرای نظام دو معلمه در پایه پنجم و ششم ابتدایی توضیحات لازم را ارائه داد.

انتهای پیام/62001/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول